Gislius Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 oki! det hørtes jo bra ut Nei tenkte bare sånn generelt, alltid noen som kommer til å spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 oki! det hørtes jo bra ut Nei tenkte bare sånn generelt, alltid noen som kommer til å spør Oki, trodde du ville bytte i noe serru. Egentli er det kroner som gjelder, men unntak er det mulighet for. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Har en 200sx s13, men tipper du ikke vil ha det ^^ Men, er det sjekket at det er rådebank? eller har den bare symptoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Har en 200sx s13, men tipper du ikke vil ha det ^^Men, er det sjekket at det er rådebank? eller har den bare symptoner? Den styrer jeg nok fint unna du Den har symptomene til det, har ikke sjekket nærmere. Har så mange baller i lufta at jeg bestemte meg bare for og få den vekk så jeg kan fortsette med det andre jeg har Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 jada,dumt spørsmål... men hva vil rådebank si? o_O} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 jada,dumt spørsmål... men hva vil rådebank si? o_O} Det er slitasje på rådelager, som forårsaker slakk der råden er festet på veiva. Dette vil etterhvert begynne og lage en bankelyd fra motoren. Gir dette deg et bilde av hva rådebank er?? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 jada,dumt spørsmål... men hva vil rådebank si? o_O} Det er slitasje på rådelager, som forårsaker slakk der råden er festet på veiva. Dette vil etterhvert begynne og lage en bankelyd fra motoren. Gir dette deg et bilde av hva rådebank er?? Haha,du får meg til å virke helt grønn her men joda, tror jeg skjønte hva du viser til. danke:D Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er vel ikke noe vits i å nevne volvo inbytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 jada,dumt spørsmål... men hva vil rådebank si? o_O} Det er slitasje på rådelager, som forårsaker slakk der råden er festet på veiva. Dette vil etterhvert begynne og lage en bankelyd fra motoren. Gir dette deg et bilde av hva rådebank er?? Haha,du får meg til å virke helt grønn her men joda, tror jeg skjønte hva du viser til. danke:D Mvh Var ikke meningen og fremstille deg på noen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 hadde jeg hatt litt bedre tid og litt mindre hus å bygge..så hadde jeg kjøpt den umiddelbart! Kjempe flott bil utsendemessig, perfekt stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 hadde jeg hatt litt bedre tid og litt mindre hus å bygge..så hadde jeg kjøpt den umiddelbart! Kjempe flott bil utsendemessig, perfekt stil Takk for det, svir litt og selge og. Men den må vekk Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg