becken Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Bare å slette denne brukeren.... Fra: AdumeFedcer (Online) Til: becken (Online) Skrevet: Man Okt 19, 2009 13:00 Tema: 2000 per day of income and no big huge starting capital Hi there! I would like to burn a theme at this forum. There is such a nicey, called HYIP, or High Yield Investment Program. It reminds of financial piramyde, but in rare cases one may happen to meet a company that really pays up to 2% daily not on invested money, but from real profits. For several years , I make money with the help of these programs. I'm with no money problems now, but there are heights that must be conquered . I get now up to 2G a day , and my first investment was 500 dollars only. Right now, I'm very close at catching at last a guaranteed variant to make a sharp rise . Turn to my web site to get additional info. http://www.---------.com
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg har fått samme PM, og vi er sikkert ikke alene. Så her er det bare å slette bruker, sperre IP-adresser den har brukt, kanskje domenet mailadressen ligger i om det er en bedriftsmail eller toppdomene fra Russland eller tilsvarende lite relevant toppdomene slik jeg har opplevd på et annet forum.
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg fikk PM, men var ingen nye i innboksen.. Tilsvarende hos meg også. Jeg har som moderator ikke rettigheter til å slette brukere eller sperre ip-adresser... så Gunnar må på banen når det gjelder akkurat denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå