..89.. Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Har planer om å skaffe meg E46, usikkert modell og motor. Det jeg lurer på er hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe, hvilke slitedeler er spesiellt viktig å høre om er blitt skiftet? Er det noen feil som går igjen på disse bilene? Takk for alle svar!!
Glennski Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Har planer om å skaffe meg E46, usikkert modell og motor.Det jeg lurer på er hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe, hvilke slitedeler er spesiellt viktig å høre om er blitt skiftet? Er det noen feil som går igjen på disse bilene? Takk for alle svar!! www.autopower.se/begagnatguiden/e46
Lars89 Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Kan abolutt anbefale E46. Gode biler Her er riktig link http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ I tillegg kan det være feil med sentrallås, el.vindu(spesielt coupe), rust bremserør, dårlig revers på automat, div. feil på Xenonlykter, defekt fuktsperre/drenering (vått på gulvet), degekt vannpumpe/termostat/radiator. Kommer ikke på mer i farta
Robbi3 Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Og regn alltid 10 000kr mer når u kjøper bilen. ALLTID noe som må fikses på ved bruktbilkjøp..
Recommended Posts