E.H.D Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Takker, er fornøyd. Hvorfor har jeg ikke kjøpt BMW tidligere...hehe!Hmm, ingen planer enda, noen ideer? Det er bensin! Gratulerer med flott BMW. Ta deg en tur på www.e90post.com så skulle det ikke mangle på ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Grattis..E92 med M-pakke med de 19" felgene er lekker! Ser også ut som den er ellers godt utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Neimenn er det Wilhelmsen På tide du fikk deg profil Å du vet jeg liker bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsO Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ja tenkte det var likegreit med litt utstyr, så holder den litt ekstra på verdien;) Noen planer? 320i forresten? Hvordan syns du denne motoren er? Har ingen planer enda, men vi får se etterhvert. 320 fungerer greit, men ettersom den bare hadde gått 3 km da jeg henta den er fortsatt mooren redusert til 70 eller 80%, så har ikke testet den skikkelig enda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 e92 er et drømmekarosseri! håper jeg og en dag kan få kjøpe noe så vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ja tenkte det var likegreit med litt utstyr, så holder den litt ekstra på verdien;)Noen planer? 320i forresten? Hvordan syns du denne motoren er? Har ingen planer enda, men vi får se etterhvert. 320 fungerer greit, men ettersom den bare hadde gått 3 km da jeg henta den er fortsatt mooren redusert til 70 eller 80%, så har ikke testet den skikkelig enda;) okei, har ikke fått rotet meg til å prøvekjøre en selv skjønner du, derfor jeg spurte. for jeg er litt nysgjerrig på hvordan denne motoren er i en slik bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Snart på tide å teste bilen litt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofolie Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Super bil med supert utstyr, nyt hver eneste kjøretur:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå