sveinis Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Ser ikke for meg at dette kommer til å føre til de store framskritta for veg-Norge akkurat. Dessuten er hun enda mer plagsom å høre på enn Navarsete! Hva tror folket?
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg tror at vi kjære bilister får 4 nye år med skyhøye verkstedsregninger, og en enorm miljøregning fordi at vi står i kø i 2 timer daglig og spyr ut avgasser fordi vi har elendig infrastruktur og gamle biler pga misunnelsen til Jensemann&co.
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Sånn går det når folk stemmer feil... for så å klage i 4 nye år
SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Sånn går det når folk stemmer feil... for så å klage i 4 nye år Kunne ikke vært mere enig..
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Sånn går det når folk stemmer feil... for så å klage i 4 nye år x2!
jon///M Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Sånn går det når folk stemmer feil... for så å klage i 4 nye år er helt enig i den ja!!
Hyggmaister Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 hahaahahah trist stemning det er her da! Vet egentlig ikke nok om Kleppa som politiker til å uttale meg. Men å kalle Stoltebergs politikk for "misunnelsespolitikk" blir jo bare tull og vas...
asv Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg synest vi burde forme et serriøst, og veldig langt og berikende, åpent brev til samferdselsdepartementet, for å forklare de hvordan situasjonen er samferdselsmessig i Norge i dag. De ser nemmelig ikke ut til å vite hva som foregår utenfor Oslo.. Eller hvite hva avgiftene faktisk gjør med bilparken, og dermed miljøet. Også kanskje vi får svar på hvor de går alle de titalls milliardene som blir betalt inn til veger av oss billister hvert år.
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 hahaahahah trist stemning det er her da!Vet egentlig ikke nok om Kleppa som politiker til å uttale meg. Men å kalle Stoltebergs politikk for "misunnelsespolitikk" blir jo bare tull og vas... Og det mener du seriøst? Vet du egentlig hva sosialisme handler om?
Hyggmaister Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 hahaahahah trist stemning det er her da!Vet egentlig ikke nok om Kleppa som politiker til å uttale meg. Men å kalle Stoltebergs politikk for "misunnelsespolitikk" blir jo bare tull og vas... Og det mener du seriøst? Vet du egentlig hva sosialisme handler om? Jada, det handler om at ingen skal ha muligheter til å bli noe stort, ingen skal tjene mer enn gjennomsnittet, gründere skal kastes ut av landet, innvandrere skal ønskes velkommen spesielt om de er medlem av Al-Quaida, enkeltmennesker skal undertrykkes av ett korrupt politi og 90% av statsbudsjettet, forøvrig samlet inn ved perverst høye skatter, skal brukes på å pleie late folk som ikke gidder å jobbe. De siste 10% fordeles på kongehus og støtte til gale utenlandske dikatorer. Ellers handler det om å holde bygging av infrastruktur på ett absolutt minimum, sette for lave fartsgrenser, straffe for hardt dem som bryter dem, ha sykehuskøer på minst tre år, ikke ha barnehageplasser, en ubrukelig skole og håpløse universiteter. Og sist men ikke minst handler det om at ingen skal få gjøre noe de liker, for da blir jensemann missunelig. Åpenbart.
oddis Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg vet lite om Kleppa, men har hun førerkort og egen bil så skal jeg prøve å starte med blanke ark i forhold til fordommer. Men mangler hun det, da er jeg umiddelbart veldig skeptisk! Ufattelig skuffende arbeid av Navarsete, som hadde de beste forutsetninger til ministerposten på over 10 år! (Førerkort, bil, alenemor, bodde i gokk etc.) Så er det bare å håpe de endrer valgsystemet til neste gang, slik at ikke min stemme blir mer verdt enn de i småfylkene. Men dette er nok en ordning de "likhet for alle" kommunistene som styrer ikke er villig til avskaffe. Nå var det vel ca 50 000 stemmer i favør borgelig. Det betyr at skal de rød grønne vinne neste gang med like råtten styring må de importere 50 000 (trolig litt mer siden 20-30 000 går lei dem over de neste 4 årene) og gi dem norsk statsborgerskap. Og det er jo det som skjer... Ille og se ministerdisposisjonene til Jens... det er som å se barne-tv! 20 barn rundt et bord og peker flasketuten peker på om hvilke poster de får. Kast ut alle, og behold Støre som utenriksminister hadde vært en god start. Det er ihvetfall ingen tvil om at det blir 4 år til med tiltaksløshet på skolene rundt om etter kriseteam-Halvorsen fikk minsterposten. Takk Gud for at hun kom vekk fra Finansdep.
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Helt riktig Hyggmaister. Luksus er ikke tolererbart i Norge, fordi man ikke kan være "suksessfull" og få "nyte" det... Er jo ikke uten grunn at vi er best i verden på særavgifter, og høye bilavgifter på ting som har utelukkende kun med det som ble sett på som luksus å gjøre( vekt, da har du stor og luksuriøs bil, og effekt/volum med stor motor), og at man faktisk hadde en skatt for størrelse på speil i heimen. Fordi det var luksus å ha stort speil. Denne ble jo fjernet av en eller annen merkelig grunn. Er vel ikke lenge før den kommer igjen, da sosialistregjeringen er flink med pisken, og lar gulerøttene ligge.
Hyggmaister Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Helt riktig Hyggmaister. Luksus er ikke tolererbart i Norge, fordi man ikke kan være "suksessfull" og få "nyte" det... Ja faen Norge er et jævlig land å bo i. Tror jeg flytter til USA. Der har de mye bedre arbeidsledighetstatistikker og så slipper du det derre maset om å få dekket sykehusregninga di osv
Spiff Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 hjelper lite og stemme, halvparten av norge er redd for forandringer og stemmer det dem alltid har stemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå