gjeewaytee Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Mulig denne ligger her inne en plass. Prøvde å leite endel, men fant den ikke så da poster jeg den. Det er av en subaru sånn at dere er advart :P Dette er noe av det sykeste jeg har sett ang bilkontroll. Vil tippe det har skjedd endel underveis men videoen i sin helehet er en nytelse å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Den er her inne vettu Men like fascinerende hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 er ett et drifteklipp fra japan på youtube som utkonkurrerer han faktisk.. en med en silvia s15 som tar den sykeste sladden jeg har sett til dags dato. Går inn i svingen i rimelig høy fart, men han legger bilen baklengs 50m før svingen, enda så snurrer han ikke og fullfører en laaaaang sladd rundt den spesielle svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Bare reklame der jo, bah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 er ett et drifteklipp fra japan på youtube som utkonkurrerer han faktisk.. en med en silvia s15 som tar den sykeste sladden jeg har sett til dags dato. Går inn i svingen i rimelig høy fart, men han legger bilen baklengs 50m før svingen, enda så snurrer han ikke og fullfører en laaaaang sladd rundt den spesielle svingen. Finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 syykee syyke mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tipper det er denne driften BMW-745iA mener En annen vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det var ikke s15 da Men var uansett sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 korrekt CS! den er syk! Jeg som ikke husket helt hvilken bil det var, men det er den sladden. Ser nå at det er s13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Perverst rått !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg