Hidlen Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Vet ikke helt om dette her er blitt lagt ut før, men er er hvertfall episoden fra Loaded Motorjournalen i 3 deler
Hagestande Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Husker smellen, men moro og se hvordan den ble etterpå Fargen må jeg var utrolig rå!
Syvert Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Husker smellen, men moro og se hvordan den ble etterpå Fargen må jeg var utrolig rå! he he syns da det motsatt eg da,likte ikkje den fargen i det hele tatt. Rett og slett fæl syns eg da. Smaker er som baken seies det.
Lars89 Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Utrolig rolig eieren var Men som han sa, sånn skjer Programlederen er ikke den første som har dritt seg ved å slippe gassen...
S.Arnesen Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Rimelig gammelt nytt det her ja. Ligger en tråd fra dagen etter det skjedde her på forumet Eller om det ble lagt ut samme dagen... MEn litt artig å se hva som skjedde etterpå da...
///Thomas Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 Syntes den nye fargen og felgene passer bedre på en slik extrem bil! Utrolig gromt :whoa:
Just-turbodiesel Posted October 21, 2009 Posted October 21, 2009 gjennomført bil! Med bra med pulver! Perfekt e46.
Recommended Posts