Jay-O Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Selger BMW-en til fordel for en større bil. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1076272#1076272 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19563929 Prisen er nå satt ned til 310 000 + omreg. Nye bilder er lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanHøyvik Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Edit: Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Bump! Tregt marked for nyere biler da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Her er linken til Finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19563929 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Bump - Meniger om pris, tilstand, utseende (selge med karbonen eller bygge tilbake?) er velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Få inn bedre bilder av bilen, spesielt innvendig. Mange bilder gjør ingenting. Ellers så synes jeg bilen var veldig pen og gjennomført! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Bump - mer bilder kommer idag. Bilen står forøvrig ved Rema på Tananger på dagtid, rett ved basen (og kontoret; så jeg ser deg om du prøver deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Helge-bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Bump - Meniger om pris, tilstand, utseende (selge med karbonen eller bygge tilbake?) er velkomne! Jeg vet ikke så mye om priser på tilsvarende biler, men helt urealistisk er den vel ikke. Om du syntes salget går tregt, så tror jeg ikke det er pga at markedet for slike biler er for dårlig, men det er gjerne vanskeligere pga at bilen er gjort så mye med. Vil tro den helst trekker til seg yngre kjøpere, og de er vel ganske få av i den prisklassen. Vanskelig å si om det hjelper å bygge tilbake utseende, den ser jo kul ut, men tror jeg ville tatt bort klistremerkene på dørene iallefall. Det lyser litt rånebil av det.. Har du bilder av interiøret? Selger du med anlegg etc? (hadde ikke du en ganske stor skjerm festet i dasjbordet?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Alle klistermerker er tatt bort, subwoofere tatt bort, og den er helt clean invendig (skjermen ble tatt bort for lenge siden) Får se hva jeg gjør med den... Blir en del karbonfiber deler til salgs her på forumet om jeg bygger den tilbake orginalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Kommenterer vanligvis ikke salgsannonser, men du ber om synspunkter Ville tatt noen nye bilder på en plass som ikke er full av børne/spinnemerker... Dette kan skremme en del kjøpere da de kan anta at bilen er blitt brukt hardt og brukt til å råne med. Ville også tatt nye interiørbilder uten de to skjermene og den dingsen i midtkonsollen. De ødelegger inntrykket litt. Om du bygger tilbake til original får du se selv. Jeg tror markedet for folk som vil ha både masse karbonfiber og liten dieselmotor er svært begrenset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Nye bilder er lagt til på Finn annonsen. Kanskje jeg skal fjerne noe av teksten og....det er litt mye kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackline Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Skal du selge carbon splitterene? Er det de orginale fra bmw performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg