Gå til innhold

2008 E90 318d M-Sport (Påkostet) Ny PRIS

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Bump - Meniger om pris, tilstand, utseende (selge med karbonen eller bygge tilbake?) er velkomne!

Jeg vet ikke så mye om priser på tilsvarende biler, men helt urealistisk er den vel ikke.

Om du syntes salget går tregt, så tror jeg ikke det er pga at markedet for slike biler er for dårlig, men det er gjerne vanskeligere pga at bilen er gjort så mye med. Vil tro den helst trekker til seg yngre kjøpere, og de er vel ganske få av i den prisklassen. Vanskelig å si om det hjelper å bygge tilbake utseende, den ser jo kul ut, men tror jeg ville tatt bort klistremerkene på dørene iallefall. Det lyser litt rånebil av det..

Har du bilder av interiøret? Selger du med anlegg etc? (hadde ikke du en ganske stor skjerm festet i dasjbordet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klistermerker er tatt bort, subwoofere tatt bort, og den er helt clean invendig (skjermen ble tatt bort for lenge siden)

Får se hva jeg gjør med den... Blir en del karbonfiber deler til salgs her på forumet om jeg bygger den tilbake orginalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer vanligvis ikke salgsannonser, men du ber om synspunkter

Ville tatt noen nye bilder på en plass som ikke er full av børne/spinnemerker... Dette kan skremme en del kjøpere da de kan anta at bilen er blitt brukt hardt og brukt til å råne med.

Ville også tatt nye interiørbilder uten de to skjermene og den dingsen i midtkonsollen. De ødelegger inntrykket litt.

Om du bygger tilbake til original får du se selv. Jeg tror markedet for folk som vil ha både masse karbonfiber og liten dieselmotor er svært begrenset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...