Jump to content

Recommended Posts

Posted

klarte og rote meg opp i ein kont av disse koselige karene fra statens vegvesen

fikk mangellapp for senkink og felger

fant ut at d ska vere orginalsenking fra fabrik på den,kordan ska eg gjøre d med papirer og sånt??

hehe og har jo en mnd på meg,så da er d jo vinnterdekk på bilen så kan vell ik si noe på d?

Posted

Ta kontakt med din lokale BMW forhandler ang senkinga. de har det nok på data hvis den er senket originalt. og få en erklering på dette :)

Posted

Du skriver at du fikk mangel lapp på felgene også. Hva var det som var galt med de?

Posted
Du skal IKKE komme med papirer på en typegodkjent bil! Du må tross alt betale 400,- for ett nytt vognkort! felgane er en anna ting.

ka meinte du sånn egentlig me den :P tok ik den heilt :)

Posted

Ettersom du har orginalt senket understell(m-understell)så trenger du ikke noen papirer på det,sjekk rammenr at det egentlig er en M modell du har ellers må du jo ha papirer på den.Er det ikke e39 du har,er jo lovlig med 18 tom felger på den.

Posted

se vekk fra felgene... De stopper deg å mener du har senka bilen, de krever papirer på "senkesettet".

Bilen din kom utifra Bmw fabrikken med de fjørene som står på bilen din da du ble stoppa skriver du? Syns du da att det er greit att DU må dokumentere dette selv? og i tillegg betale 400kroner for det?

Ta seg fri fra jobb for å dra på B.t er ikke gratis det heller.

Posted

Er felgene ulovlige på bilen din kjører du ned med vinterdekk og reiser hjem etterpå. Har du m-tech understell er det bare å si det, også får de prøve å motbevise det. De kan ikke kreve at du skal dokumentere det så vidt jeg vet ihvertfall.