Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Her er link til det firmaet jeg handlet med; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/E36-92-9 ... arQ5fParts
iNthe Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 kommer regning på toll i posten noen uker etterpå Dust, gjør det vel ikke, og HVIS det skulle gjøre det, koster det (342 x 1,25) 427 kr. Og da billigere enn alt annet. Jeg har over 200 transaksjoner på ebay, og maks 5 av disse har jeg betalt moms på! beklager OT, men ikke tro du har peiling, visse ting er det moms på. sjekk toll.no før du uttaler deg mer. lei av slike som deg. Varer fra 200 kroner må fortollesVarer som til sammen koster fra og med 200 kroner må fortolles. Toll og avgifter beregnes ut ifra summen av: * varens verdi * fraktkostnader for sending av varen * eventuelle forsikringskostnader for sendingen
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Herregud, har jeg sagt at det IKKE er mva på bildeler? Jeg sa at det SJELDENT blir krav om mva på f eks så små pakker. LES imellom før du tror du har peiling da.
bmwsupporter Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 har splittere til deg vist du er interesert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå