kelvin Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 da hentet jeg bilen nå nettopp. de skiftet tettringer på oljefilterhus. får vente noen dager og se om lekkasjen kommer tilbake...
cubetito Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 satse på at det er det nå da. så du slipper mere frem og tilbake. er kjipe greier det der...
kelvin Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 tørket fint med papir etter jeg hentet bilen. ser at det er fortsatt noen brune dråper der. men ikke så mye som sist. hvertfall LITT bedre... vet ikke om det er normalt at det kommer litt der? hvordan er det hos dere? helt tørt? er det farlig å kjøre med lekkasjen?
cubetito Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 jeg byttet på min idag. pakning nr6 og o-ring nr5 og den ventilen nr4 på oljefilter huset. ser ut som det kan være der det har lekket. faktisk så satt faen ikke den o-ringen der på. så man kan jo lure. og o-ringene på den ventilen nr4 var jo helt hard og ubrukelig. så får satse på at det ikke lekker mere nå.
kelvin Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 uff. det er så mange som har dette problemet. ja.. håper det aldri lekker mer for oss. jeg sjekket i går etter lekkasje. men det så bra ut. det som så ut som olje var bare vann (urent). jeg kommer til å sjekke igjen etter noen dager.
kelvin Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 sjekket nå nettopp. så noe vått der. men da jeg tørket litt med papiret, var det bare vann (som var litt skittent (olje) da). har regnet i disse dagene. er det kanskje normalt at vann ligger der, på det brettet?
Hauso Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 ja, det er nok normalt at det ligger vann der etter kjøring i regnvær:)
kelvin Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Da ser det ut som at det har ordnet seg. Jeg sjekket flere ganger i helgen. Kunne ikke sjekket det før da det regnet mye. Endelig.....
cubetito Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 da var det tett og ikke no lekkasje hos meg lenger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå