matser`n Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 hallo. hadde tengt til å bare lufte en tanke her. har en 318 is (m44) som jeg kankje tengte å små trime litt. sånn som byte kam og kankje til e30 m3 gasspjel. er det noen som hvet om det kan gi noen flere hk? eller er det noen som har noen forslag? eller noen internet sider man kan henvise til ? jeg hvet at man får mest efekt av å bytte mottor eller å montere turbo. men det er jo litt artig med litt suge hk også . mhv
Superbeetle Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Se på koed.dk... der kan du kjøpe dbilas innsug og trimkammer...
lloydsb Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 det suger, et sug med suge trim! men suger penger.. heller hiv i en 6-er like ulovlig det som og trimme(ser litt lettere forskjell på motorene da men:P)
NiklasJa Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 å hive inn en 6r er desidert det billigste du kan gjøre. Sugetrim døde med annkomsten av direkte innsprøytning. Evt ta kontakt med MotorViagra (på pm eller .no).
jon///M Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 sugetrim er absolutt og anbefale! men jeg ville heller satset pengene på en større 6er først. sugetrim er DYRT!! og man får egentlig lite hk for mye penger. MEN jeg vil påstå at skikkelig sugetrim hk er nok bedre en masse turbo hk. pga at du slipper turbolag og slikt. har vert med i noen biler med masse turbo hk, og jeg skal ikke legge skul på at det gjikk bra, men jeg var ikke helt imponert over akselerasjon og slikt til at di hadde så mye hk.. samt at jeg må legge til at du kan nok lovlig bygge om bilen din til en 325 eller større hvist du søker om det. derifra kan du sugetrimme en del uten at bt finner ut av det. (ja jeg vet at det er nok best at alt er godkjent, men bt kan være sta noen ganger!) men hvist du putter på turbo så er det mest sannsynlig at du ikke kommer til og få det godkjent. (ja jeg vet også at mange har fått det godkjent, men det betyr ikke at alle vil få det til) og blir du stoppet med turbo så kjenner di fleste til at slikt ikke er orginalt i en bmw.
NiklasJa Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Her er løsningen. Kast ut en 1.8l og sett in en 5l V10 Hohohoho som det går. Her ser du at sugemotoren skyter fra på starten. Ikke før de kommer opp i syke hastigheter at turbo E30 begynner å dra innpå litt: Her drar M3'n fra litt hver gang alpina'en må gire (turbo lagg) og alpinaen henter inn litt avstand på toppen av registeret. http://www.youtube.com/profile?user=m5b ... -Yi7jp01TA
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now