Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To stykker som skulle sjekke lån, en som skulle tenke på det å flere bytte tilbud allerede så om noen i bimmers vill ta vare på denne videre så er det førstemann til mølla =D

Bilen ble utrolig fin nå så håper ikke det kommer en tomling å kjøper den å lar den forfalle!

Skrevet

stemmer det.

241 på telleren men jeg nekter å tro at både bilen å alt egentlig har gått så langt. Altfor tight å bra til den km stand

Skrevet
Hadde vært kjekt å vite når den ble ombygd og hvor langt donorbilen hadde gått. Mye lettere å selge da også.

Ja bare å ringe veivesenet det å spørre når den ble godkjent som m3 å hvem eieren var da ;) Som sagt er bilen tipp topp stand men man kan jo ta 241km som utgangspunkt så blir mann VELDIG overrasket når mann prøver den =D

Er en som skulle sjekke med veivesenet idag men han sa di ikke visste når den ble godkjent :S... Veivesenet er noen surrehuer!

Di burde jo ha lagret noe data på det!

Skrevet

Enig. Men har ikke du kontaktinformasjon til han som en gang i tiden har bygd den om? Eller han som du evt. kjøpte den av? Da disse sikkert sitter på km/stand/etc. på donorbilen.

Slik informasjon selger bra :)

Skrevet
Enig. Men har ikke du kontaktinformasjon til han som en gang i tiden har bygd den om? Eller han som du evt. kjøpte den av? Da disse sikkert sitter på km/stand/etc. på donorbilen.

Slik informasjon selger bra :)

Nei jeg aner ikke hvem som bygde om å det visste ikke han forrige heller men må jo kunne gå ann å få vite dette av veivesenet. Di må vell ha no data på når den ble registrert om til M3.

Bilen er jævlig tight å fin den så km er egentlig et fett spørr du meg...

Har sitti på med to andre E36 m3 å denne er relativt mye bedre =D

Ikke noe slerk el ulyder osvosv

Er noen BMW kamerater som har prøvd den også å di sier også bilen er veldig bra.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...