Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har funnet ut att de e36 m3 3,2 bærearmene jeg bestilte på ebay er helt likens de orginale e30 bærearmene..

Så enten har han sent noen som ikke er til 3,2 e36.. Eller så må jeg ha 3,2 spindler.. Skal forske litt på dette igjen.. Skal dra å se på en 3,2 senere :)

Er noe styr med å bygge om til 5 bolt..

Noen som vet korsen det er å få dette godkjent? Blir vell ikke så lett med e46 dempere tenker jeg:p

Skrevet

Skulle sveise på hylsene fra gs coiloverne på e28 fjørbeina i dag.. Men ytre dim på fjørbeinet er 52mm og innsiden av hylsa er 51mm.. Dårlige greier! Må vell dreie ut 1mm da..

3dwuvwac6et3i3o60sof.jpg

Skrevet

Takk takk:)

Vet ikke va mer som skal gjøres med e30'n.. Er litt småplukk her å der.. Så vi får se:)

Lurer litt på å selge den og...

Skrevet

Her er oppskrift med e36 deler, for å få riktig plassering av hjulet.

The use of 1996 (and later) M3 spindles/steering knuckles in combination with 1996 (and later) control arms (and their offset bushings) is required for the front wheels to be closer to the center of the front wheel well AND the alignment to be within factory caster specifications of the E30.

Skrevet

En kompis har dreid uti hylsene til gs coiloversettet i dag, så da har jeg endelig fått de på plass og sveiset de.. :)

zb1xqwezc35mldop63hs.jpg

Skrevet

Ja, va rett hæm å sveise vettu Erik! ;)

He vell sveisa nåkken meter i Jørgen! Hehe :)

Va verre på baksiå, fer d va det trangt.. Men ska nåkk holde ta ja ;)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...