Gå til innhold

Hamansen`s 89mod 325i Cab M50/RotrexC38/Mtech2++

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut som denne kommer til å bli meget bra! Mye bra arbeid her :) Følger med!

Håper det blir bil av det til slutt :-)

Venter på boltene til svinghjulet..har de vel her i morgen, så iløpet av uka håper jeg at jeg har fått montert motor/gir i bilen..

Skrevet

Fikk boltene til svinghjulet idag, så har fått montert det. Har selvfølgelig rota vekk de 6 skruene til clutchen, så jeg driver å forsker på dimensjonen på disse, slik at jeg evt kan finne tilsvarende på et lokalt verksted eller no.

Ang startmotor fra m20, er det bare plug&play? Står i m50 veiledninga at den skal skrus helt i bånn?

Skrevet

Da er clutch montert/sentrert, og kasse kommet på :-)

Er det nok å bruke de "store" boltene til å feste kassa med? er jo bare et par av de "små" som passer overens med hullene på blokka..

Håper på å få motor/gir i bilen imorgen. Skal få knipsa no bilder underveis :-)

Skrevet
Noen som har handla hjuldollyer på Biltema? Er de ok?

Foringer til Girkassefestet, hva anbefales? Skal jeg bare kjøpe powerflex der og?

har handla de på jula, og ser identiske ut med de på biltema.

de fungerer fint ivaffall, brukt de til masse annet rart enn bare å flytte på bil,

ligger div bilder av det i prosjekttråden min.

Skrevet

Foringer til Girkassefestet, hva anbefales? Skal jeg bare kjøpe powerflex der og?

de fungerer fint ivaffall, brukt de til masse annet rart enn bare å flytte på bil,

De så mistenkelig lik ut ja :-) Er vel sikkert samme pris omtrent..kosta vel rundt 479,- for et par på Biltema..

Idag ble d fremlagt krav fra min bedre halvdel, om at konebilen skulle parkeres i garasjen heretter.. (Snødd no jæævli di siste dagene) :lol:

..Hadde vel ikke noe annet valg enn å gjøre som man får beskjed om, så da måtte d ryddes i E30 kaoset.. 8)

En stk ZoomZoom.. :mrgreen:

n53h9u16btt1tunk1oxp.jpg

Skrevet

De så mistenkelig lik ut ja :-) Er vel sikkert samme pris omtrent..kosta vel rundt 479,- for et par på Biltema..

Idag ble d fremlagt krav fra min bedre halvdel, om at konebilen skulle parkeres i garasjen heretter.. (Snødd no jæævli di siste dagene) :lol:

..Hadde vel ikke noe annet valg enn å gjøre som man får beskjed om, så da måtte d ryddes i E30 kaoset.. 8)

En stk ZoomZoom.. :mrgreen:

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/n53h9u16btt1tunk1oxp.jpg

nøyaktig samme pris faktisk :P

grunnen til at jeg tok de på jula er at jeg er julaclub medlem, så får vell 2% elns tilbake

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
Er d servoslangene til pumpa på M50 jeg må bruke, eller passer de fra M20? Har E30 tannstang..

Eg brukte m50 slanger på min men passer fra m20 også trur eg 8) Synst det blei litt bedre med lengda og sånt ...

Skrevet

Skjer NADA her! Har hatt 2 jobber siden slutten av Januar, så har hatt noen få ettermiddager hjemme, og di har jeg brukt på kjærring å unger :-) Blir noen skippertak i påska håper jeg, få alt av bremser og understell 100%, montere ferdig motor, og forhåpentligvis fiksa karrosseriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...