hamansen Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Må jeg slipe noe på innsuget mtp bremsekraftforsterker? Har original bkf, og har brukt foring på motorfestet..
hamansen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Ble ei lita økt idag..fikk montert BKF, starter++ Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på.. Bytta girkasseforingene.. Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna....
Tiseth! Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 ser ut som du gjør veldig bra arbeid, følger med her
hamansen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 ser ut som du gjør veldig bra arbeid, følger med her Ingen som har noe tips til hva jeg må gjøre med girkassetraversen?
hamansen Skrevet April 13, 2013 Forfatter Skrevet April 13, 2013 På fredag skulle vi sette igang med karroseriet, men vi kom ikke langt før vi oppdaget at jeg må bytte ut eeeeenda mer platedeler....... Bakre/nedre del av innerskjerm, og ytre del av "gulvet" i bagasjerommet.. og denne.. Motorrommet pr. idag... Om noen har, eller vet om en vraka cab, som disse delene kan hentes fra, så blir jeg meget fornøyd! Har sendt mail til Geir på Koed, så får høre på Mandag om han kan hjelpe..
hamansen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 kan gi deg litt inspirasjon [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenge mellom hver E30 cab som har beige interiør ser jeg.. pen bil
evovrs Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Det er veldig fint når det er rent og pent, men hvis det ikke er det Lykke til videre med din, ser ut som det kan bli litt jobb, men da blir det jo enda bedre når den er ferdig
hamansen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Det er veldig fint når det er rent og pent, men hvis det ikke er det Lykke til videre med din, ser ut som det kan bli litt jobb, men da blir det jo enda bedre når den er ferdig Har god tid
hamansen Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Etter god hjelp fra Geir Ove fra Koed, så har jeg fått tak i det meste som trengs av karrosserideler...jippi
hamansen Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 En liten filmsnutt fra bilen kompressor-kitet sto i før jeg kjøpte det.. Gleder meg
kristofferolsen Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Ble ei lita økt idag..fikk montert BKF, starter++Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på.. Bytta girkasseforingene.. [ Bilde ] Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna.... Plagdes godt med og få på mine foringer også, hadde ikke klart det uten hjelp ! Rørtang for og klemme isammen og få bolt og mutter på . Tigth som f!
hamansen Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Ble ei lita økt idag..fikk montert BKF, starter++Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på.. Bytta girkasseforingene.. [ Bilde ] Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna.... Plagdes godt med og få på mine foringer også, hadde ikke klart det uten hjelp ! Rørtang for og klemme isammen og få bolt og mutter på . Tigth som f! Aaah..da skal jeg få noen til å hjelpe meg, så prøve en gang til
kristofferolsen Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Ble ei lita økt idag..fikk montert BKF, starter++Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på.. Bytta girkasseforingene.. [ Bilde ] Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna.... Plagdes godt med og få på mine foringer også, hadde ikke klart det uten hjelp ! Rørtang for og klemme isammen og få bolt og mutter på . Tigth som f! Aaah..da skal jeg få noen til å hjelpe meg, så prøve en gang til lurt det , også litt lurt og rengjøre ivendig i klaven for rust og dritt og ha litt fett i den for og få foring ordentlig inn. brukte over en halvtime med bannskap på dem , var ikke lett ! må du også skjekke at du setter dem rett vei vedtanke på det hakket som er i dem
hamansen Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 lurt det , også litt lurt og rengjøre ivendig i klaven for rust og dritt og ha litt fett i den for og få foring ordentlig inn. brukte over en halvtime med bannskap på dem , var ikke lett ! må du også skjekke at du setter dem rett vei vedtanke på det hakket som er i dem Klaven å foringa er ny, å de står riktig Må vel klare å få den på Siden det skjer lite med Cabben for tiden, så kan jeg jo slenge ut et bilde av konebilen med det siste felg-prosjektet.. 20" Originale Audi Q7 hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå