Gå til innhold

Hamansen`s 89mod 325i Cab M50/RotrexC38/Mtech2++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ei lita økt idag..fikk montert BKF, starter++

Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på..

Bytta girkasseforingene..

cr7j8cxsbrv4h1i4owh0.jpg

Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna.... :evil:

Skrevet

På fredag skulle vi sette igang med karroseriet, men vi kom ikke langt før vi oppdaget at jeg må bytte ut eeeeenda mer platedeler....... :evil:

Bakre/nedre del av innerskjerm, og ytre del av "gulvet" i bagasjerommet..

r0y7vsf90dapcqdkdvso.jpg

og denne..

gdhpr7mqy5xfm2nnyv5b.jpg

Motorrommet pr. idag...

hhg8zolguy7rur520lkp.jpg

Om noen har, eller vet om en vraka cab, som disse delene kan hentes fra, så blir jeg meget fornøyd!

Har sendt mail til Geir på Koed, så får høre på Mandag om han kan hjelpe..

Skrevet

Det er veldig fint når det er rent og pent, men hvis det ikke er det :cry:

Lykke til videre med din, ser ut som det kan bli litt jobb,

men da blir det jo enda bedre når den er ferdig :)

Skrevet
Det er veldig fint når det er rent og pent, men hvis det ikke er det :cry:

Lykke til videre med din, ser ut som det kan bli litt jobb,

men da blir det jo enda bedre når den er ferdig :)

Har god tid :-)

Skrevet

Plages som faen med stab.stag foringene, og lurer på om jeg har fått feil størrels, for jeg får de pokkern ikke på..

[ Bilde ]

Har tydeligvis ikke fått med meg at jeg må modifisere braketten..var ikke obs på dette da jeg jekka opp kassen, så den ene gummien revna.... :evil:

Plagdes godt med og få på mine foringer også, hadde ikke klart det uten hjelp ! Rørtang for og klemme isammen og få bolt og mutter på . Tigth som f!

Skrevet

[ Bilde ]

Plagdes godt med og få på mine foringer også, hadde ikke klart det uten hjelp ! Rørtang for og klemme isammen og få bolt og mutter på . Tigth som f!

Aaah..da skal jeg få noen til å hjelpe meg, så prøve en gang til :-)

Skrevet

[ Bilde ]

Aaah..da skal jeg få noen til å hjelpe meg, så prøve en gang til :-)

lurt det , også litt lurt og rengjøre ivendig i klaven for rust og dritt og ha litt fett i den for og få foring ordentlig inn. brukte over en halvtime med bannskap på dem , var ikke lett ! må du også skjekke at du setter dem rett vei vedtanke på det hakket som er i dem :)

Skrevet

lurt det , også litt lurt og rengjøre ivendig i klaven for rust og dritt og ha litt fett i den for og få foring ordentlig inn. brukte over en halvtime med bannskap på dem , var ikke lett ! må du også skjekke at du setter dem rett vei vedtanke på det hakket som er i dem :)

Klaven å foringa er ny, å de står riktig :-)

Må vel klare å få den på ;)

Siden det skjer lite med Cabben for tiden, så kan jeg jo slenge ut et bilde av konebilen med det siste felg-prosjektet..

20" Originale Audi Q7 hjul :-)

eop1ucdfmio2f8zfdl9c.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...