kristofferolsen Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 lurt det , også litt lurt og rengjøre ivendig i klaven for rust og dritt og ha litt fett i den for og få foring ordentlig inn. brukte over en halvtime med bannskap på dem , var ikke lett ! må du også skjekke at du setter dem rett vei vedtanke på det hakket som er i dem Klaven å foringa er ny, å de står riktig Må vel klare å få den på Siden det skjer lite med Cabben for tiden, så kan jeg jo slenge ut et bilde av konebilen med det siste felg-prosjektet.. 20" Originale Audi Q7 hjul felger har mye og si ! pen konebil
tommyheimberg Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Knall konebil!!) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
hamansen Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Bilen er jo en 87modell, men er det preface eller facelift motor i denne? Er i forbindelse med ombygging av el.nettet jeg lurer.. Eller er det så enkelt at jeg bare bruker det siste alternativet på M50 guiden, som går på Cab og Touring?
kristofferolsen Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Regner med du må gå for cab å touring uten og si det sikkert , du kan jo prøve og sammenligne begge skjemaer med ditt elnett , farger osv så finner du sikkert ut
hamansen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Skjer fortsatt fint lite her.. har fått "skikk" på pendlebilen hvetfall
hamansen Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Har begynt med karosseriet nå..fått sveisa indre del av innerskjerm, og den delen av gulvet i bagasjerommet som måtte byttes.. Kaos i el.nettet....
hamansen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Baklokket sveiset, lakkert å klar til montering Looking good Sperre? Pyntet for 17.mai.. Konebilen klar for imorgen
hamansen Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Ser på ymse forum, og fb, at ALLE klager på passformen på den "mtech2" fangeren i glassfiber som GS selger.. Har jo en slik selv, som jeg var tenkt å bruke..men er litt usikker på om jeg i det hele tatt gidder å prøve.. Å kjøpe ny original Mtech2, med alle deler blir jo veldig kostbart.. og det har jeg ikke råd til pr.nå..( men skal ha det etterhvert) Så, hvordan blir det å passe med Mtech1 bak, med Mtech2 på resten..?
nune Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 På ebay.co.uk legg di gjevnlig ut brukt M tech 2 styling. både komplett og i dela. ikkje alle sende tel norge. men fant på ett kjapt søk 2-3 stk som selg bakfangar og som send worldwide. kjøpte ett brukt komplett sett dærfra. å det va en brøkdel av bruktdel prisan i norge!
Freddygp Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Ser bra ut så langt, blir spennende å se denne ferdig live. Er vel eneste jeg vet om her nord som blir tatt skikkelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå