Gå til innhold

Hamansen`s 89mod 325i Cab M50/RotrexC38/Mtech2++

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk has på en mtech2 front på ebay idag, så det går stadig fremover her:)

Funderer på å få tak i gule hovedlykter og tåkelys, for å prøve det.. Noen meninger om dette?

Skipp de gule lyktene du [-X

Har du bestilt felger? Var i kontakt med Claus selv for etpar år siden angående felger til e31 min, men orket ikke tanken på å betale så mye i tull (toll). Alternativet er jo å kjøre en tur nedover til Tyskland og montere felgene før en kjører hjem :wink:

Skrevet
Fikk has på en mtech2 front på ebay idag, så det går stadig fremover her:)

Funderer på å få tak i gule hovedlykter og tåkelys, for å prøve det.. Noen meninger om dette?

Skipp de gule lyktene du [-X

Har du bestilt felger? Var i kontakt med Claus selv for etpar år siden angående felger til e31 min, men orket ikke tanken på å betale så mye i tull (toll). Alternativet er jo å kjøre en tur nedover til Tyskland og montere felgene før en kjører hjem :wink:

Har ikke bestilt nei, men vurderer det:)

• 6 months later...
Skrevet

Driver å bygge garasje nå, så blir ikke påbegynt noe skruing på biln før jeg har fått den under tak:)

I påvente av oppstart, så jeg slenger ut noen bilder fra da jeg nettopp hadde henta bilen, og satt på Brock felgene..

6wy9foku2el67g9elsxs.jpg

m8u9sc705100j7opq6bb.jpg

d71eprhenvhzg1bj9ayw.jpg

0c1zx3jrb25ijjiyshb8.jpg

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Kommer pakker i ny og ne, har fått i hus komplett ny forstilling, camber-kit bak, og motorputer for å hive i m50 maskinen.. :-)

Hadde super "flaks" under høst-stormen for noen uker siden..(forøvrig den værste på 20.år!) Trampolina fikk så mye medfart, at sikringa som skulle holde den på plass-gikk til faaaaans..så dermed la den ut på en flyvetur, som inkluderte ei mellomlanding i siden på bilen..:/ Status dagen derpå ble bulket passasjerside, og et hull på nærmere 30cm i cabben....:/

Skrevet
Kommer pakker i ny og ne, har fått i hus komplett ny forstilling, camber-kit bak, og motorputer for å hive i m50 maskinen.. :-)

Hadde super "flaks" under høst-stormen for noen uker siden..(forøvrig den værste på 20.år!) Trampolina fikk så mye medfart, at sikringa som skulle holde den på plass-gikk til faaaaans..så dermed la den ut på en flyvetur, som inkluderte ei mellomlanding i siden på bilen..:/ Status dagen derpå ble bulket passasjerside, og et hull på nærmere 30cm i cabben....:/

ai ai.. Har du bilder ? nå som den va blitt så fin. Hvordan står det ellers til med den ?

Skrevet

har ikke bilder av det nei.. men regner med få den satt inn i sitt nybygde hjem iløpe av helga, så ska se om jeg får knipsa da..:)

Den har det vel ikke så veldig bra, stått lenge i ro nå, så har mye jobb foran meg før at alt er tipp topp igjen, håper å være ferdig iløpet av 2011..ikkeno stress her :-) skal jo ha penger til d og :P

• 4 months later...
Skrevet

Har begynt sånn smått å "rydde" motorrommet, for å begynne å slipe ned og lakkere :)

Har satt 2012 som en "frist" for å ha den ferdig..

Står slik pr.idag..

e5zjqr03z56dtam468sl.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Sist vi lakka bilen, så viste det seg at bilen har vært skada venstre bak, og da er bilen skjøta midt på hjulbuen bak, og til midten av bakplata..mye dårlig arbeid desverre, så er blitt en del rust her og der som følger av det..Bakplata var det meninga skulle skiftes, men vurderer nå å bytte hele bakskjermen også, fra døra og helt bak til lykta.. Så vet man at ALT er på stell, vil ikke ha noe "lappverk" når bilen er ferdig..

Kom over et bilde fra 2007..:)

ltgve6jn2ag4m0e598o2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...