Gå til innhold

Hamansen`s 89mod 325i Cab M50/RotrexC38/Mtech2++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er bildet jeg fikk tilsendt før jeg kjøpte fronten og vingen....

Sitat fra PM, før handelen ble gjort: "har en leppe som er litt sliten som er sprukket litt i lakken".......

gpo2lvz8vblxknkcvx0y.jpg

..trenger vel ikke være rakettforsker for å forstå at det ikke er den leppa på bildet jeg har fått tilsendt......

Dette er tatt idag, har jo begynt å slipe den ned..men finner stadig nye feil...:/ Først nå idag så jeg feil nr 6,7 og 8 :(

xtz1u16olr642rptmn3z.jpg

6:Hele jævla "enden" på fangeren mangler..

vu5va5jv6imjfjk04l8l.jpg

1: sprukket rundt hele.

ieqcxc8n8qw11zxz9ylm.jpg

2,3,5 , er "like", her et det slipt ned ca 8-10mm i fangeren, må sparkles ut for å få det jevnet ut..

her synes også et lite hull..

6l57vtix62nr00l5tdjj.jpg

4: sprekk på ca 4cm

9e2nalo9cs2gdtod2dbp.jpg

8: sprukket

mgqbznshz1wv8e8xq9im.jpg

7: lang revve..

v69hvwx7501jezsza0tb.jpg

Vingen:

Mangler et feste

2skruer er knekt av, restene står fast i vingen.

stooor misdannelse på ene enden

shsd70o6bxa508wdpl3k.jpg

qtyzy7ket30wg13xcl1c.jpg

v035zh8rutbkgb9r3jsg.jpg

xfesj2dqgehw45c0epma.jpg

Mildt sagt FORBANNET når jeg ser hva jeg har betalt for!!! ga 5500 for dette, + frakt.. Kontaktet selger umiddelbart etter jeg fikk pakken, og ga beskjed om at dette ikke var i nærheten av det jeg ble forespeilet da jeg kjøpte det.. å d faktum at jeg har fått bilde av andre deler enn di jeg faktisk har kjøpt, er beundringsverdig.

Fikk tilbud om å sende vingen og leppa i retur, for så å få tilsendt "nye og bedre" deler i retur...(dog, for ei anna leppe, så måtte jeg betale et tillegg til de 5500 jeg allerede har betalt) NEI TAKK, skal aldri mer handle med vedkommende (Gidder ikke nevne navn, men den det gjelder ser nok dette selv)

..meeeen, utrolig nok så var overdelen i meget god stand, men den manglet jo selvfølgelig et deksel i fronten...ER DET MULIG!!!!

På grensen til svindel kalles dette..

Skrevet

..meeeen, utrolig nok så var overdelen i meget god stand, men den manglet jo selvfølgelig et deksel i fronten...ER DET MULIG!!!!

Ingen tvil om at det er veldig kjipt når sånne ting skjer. Håper selgeren gjør opp for seg, for jeg vil se Framgang i dette prosjektet! :mrgreen: Stå på :)

Skrevet

Si fra vist du trenger deler ASAP--- har som sagt liggende hjemme hvis du trenger, så kan du bare skaffe tilbake..

Skrevet
Si fra vist du trenger deler ASAP--- har som sagt liggende hjemme hvis du trenger, så kan du bare skaffe tilbake..

Takk for tilbudet:) men, skal reparere det jeg har..må vel gå å varme vingen evt. Eneste jeg ikke vet løsninga på, er den delen til leppa som er borte.. :?

Skrevet

Ingen tvil om at det er veldig kjipt når sånne ting skjer. Håper selgeren gjør opp for seg, for jeg vil se Framgang i dette prosjektet! :mrgreen: Stå på :)

Ja, det er kjipt som fy.. uærlige folk er dårlig sort!

Litt framgang er det da..men det går jo sakte :)

Skrevet

Fikk tilbud om å sende vingen og leppa i retur, for så å få tilsendt "nye og bedre" deler i retur...

Jeg forstår det slik at han ønsker å ordne opp?

Hvorfor ikke gi han sjansen.

Selvfølgelig beholder du varene inntil du har fått de nye.

Skrevet
Fikk tilbud om å sende vingen og leppa i retur, for så å få tilsendt "nye og bedre" deler i retur...

Jeg forstår det slik at han ønsker å ordne opp?

Hvorfor ikke gi han sjansen.

Selvfølgelig beholder du varene inntil du har fått de nye.

Fordi det kunne ta tid å få tak i "nytt" osv, er heller ikke gratis å sende så store pakker med posten.

Har ikke tenkt å vente i uker/mnd på nye deler.

Skrevet

Var å skulle hente understellsdelene som skulle få nye foringer montert, idag.. Alt untatt foringa til difflokket var klart, for difflokket hadde sprukket der som godset rundt foringa er tynnest..:/ sprakk når de skulle presse det ut. Ble enige om at jeg skaffa nytt/brukt lokk selv, så betaler jeg ingenting for jobben..så nå må jeg finne meg et lokk :)

Skrevet

Da ser det ut for at felg-problematikken er løst.. 8) Koolart kan skaffe 2stk 8,5x17" ET13 UTEN polert kant.. :applause: Blir 4x98 med slingrebolter, men det har ikke noe å si! Så da blir det 8,5x17" og 10x17" Brock B1 :mrgreen:

EDIT: Nå sier han at han IKKE kan skaffe uten polert kant....gaaaaaaaaad :evil:

Skrevet

Noen som har felger å selge...?

Et av disse alternativene er ønskelig..

*2stk 9x16" UTEN polert kant..

*2stk 8,5x17" UTEN polert kant..

*2stk 10x17" MED polert kant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...