hamansen Skrevet November 28, 2012 Forfatter Skrevet November 28, 2012 Lakkerte stab.stag.. Rydda i no papirer her om dagen, og da fant jeg et par bilder fra salgsannonsen fra da jeg kjøpte den.. Flotte hjul og styling...
hamansen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Blir litt mer futt i motoren etterhvert, og anslår at ytelsen vil ligge et sted mellom 270-300hk. (M50 med kompressor) Vil en original (ny) clutch fungere greit? Er jo ikke akkurat noe banebil dette, så det vil jo ikke bli noe hardkjør! Blir jo som en bruksbil i sommerhalvåret.. EDIT: Trykkplate fra PPF var det en som anbefalte, så tror jeg går for den. Må ut med ca 3000,- + frakt, og den skal holde i massevis
hamansen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Da har jeg fått montert dekk på Brock felgene 205/40 foran, og 225/35 bak..Hankook! Ble VELDIG fornøyd!! Bilder kommer ikveld. Noen som har liggende øvre radiatorfeste til E30 Facelift? Som på bildet (nederst)
hamansen Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Her er hjula, ikke noe supre bilder, men de får duge Grei strekk.. Bakstillinga under montering, skal begynne med bremsedelene neste økt.. Caliperene demontert, skal leveres karosseiverksted imorgen, for å få seg et hærlig syrebad
hamansen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Kan jo slenge inn noen "før" og "etter" bilder fra Garasjebyggingen i 2010... Før..det vi kan kalle "raillsjå" Etter.. 7x7m, 3m innvendig høyde, fullisolert, isolert dør/port og montert varmepumpe
raynik Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 se der ja..vart jo litt forandringer på "raillsjåen" Vart jo snasnt det der..
hamansen Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 se der ja..vart jo litt forandringer på "raillsjåen" Vart jo snasnt det der.. Ble noe annet ja, men denne er jo bare barnemat i forhold til den du har bygget Du har tilfeldigvis ikke liggende sperrediff?
raynik Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 mmm har en diff liggende, skal være sperrediff..skal sjekke opp.. skal se om æ rekker det i neste uke..
Pedi Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Flott garasje, har du noen bilder av innvendig også?
hamansen Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Flott garasje, har du noen bilder av innvendig også? Takk Kan knipse noen når jeg har fått rydda litt..ser ut som det har vært bombenedslag der nå mmm har en diff liggende, skal være sperrediff..skal sjekke opp.. skal se om æ rekker det i neste uke.. Geniaaaalt Skulle ha meg ei økt idag, å montere bremsesko,wirer og skiver bak, men det viste seg at jeg har GLEMT å kjøpt bremsewirene.. Så dette måtte utsettes.. Har fått montert stabstaget foran og div småtteri. Fikk åsså henta en liten pakke fra GS, med skruer,muttere og holdere til stab.stag foran og bak. Mandag må jeg bestille de nevnte wirene,clutch, rep.sett til alle caliperene og bremseslanger bak, håper å få montert bakstellet nå før jul, slik at jeg kan begynne å få montert motor og gir!
hamansen Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Litt kosearbeid ble det tid til på Søndagsmårran.. Bytta toppdeksel på motoren, da det som sto på var malt hvit.. Satte på dette.. Skifta også ut plastdekselet til et mye penere.. Dette sto på... Det "nye".. Lurer på om jeg bare skal bestille denne ny..var en del svetting i overkant av pakningen, og en del olje i bakkant som dere ser.. Montert fjærbein på førersiden.. Ny lydisolasjon mot torpedo.. Spennede pakke som kom i posten forrige uke... Delevaskeren neste stopp..
hamansen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Er det noen her som har erfaringer med gul xenon, fra ebay?
hamansen Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Det her ser knallbra ut, følger med Bra noen gidder å følge med.. Har bestilt clutch,rep.sett til caliperene, bremseslanger bak,handbremswirer å div.skruer.. Håper dette kommer før helga, slik at jeg kan få montert ihopen bakstillinga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå