///Thomas Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Frister ikke så veldig å være kartleser til herr Gardemeister, bør vel utstyre seg med nyrebelte isåfall.... Kjipt ikke det er noen e36 m3 i norske rally løyper, tror det kunne vært særs publikumsvennelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Frister ikke så veldig å være kartleser til herr Gardemeister Det skal jeg love deg at det gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 skulle vært flere klasser i norsk rally, som f.eks E i sverige i tillegg til flere, slik at man kunne fått flere biler ut i løypene og et større omfang! Han satser ja, mye høyt turtall på fjerde gir og helt på tvers ser jeg, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 her er ett klipp til av Gardemeister i M3'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 det der ser sykt gøy ut Skulle ønske man fikk leie bil+bane til å drive med dette til en rimelig penge og helst i lokalmiljøet. blir noe annet enn go-cart liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 ....viktig å hilse på fan`s ser jeg bra kjøring gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 det der ser sykt gøy ut Skulle ønske man fikk leie bil+bane til å drive med dette til en rimelig penge og helst i lokalmiljøet. blir noe annet enn go-cart liksom. Nærmeste man kommer til en rimelig peng er vel rett over svenskegrensa. For en tusenlapp får du kjøre bilcross og gi flat pedal på bane. Var på svenske rally for ett par år siden, da tok vi helikopter inn på ett islagt vann som de hadde brøyta en 3 kilometer lang bane på.. Stod 10 stk volvo 240 og 740 klar til straffing... Kosta 900 kr... Har vel noe liknende hos Hebbes-racing, men koster en del mer tror jeg... Men dog ikke noen m3 da, men vi prata vel om morro til en rimelig penge Har en rotax 125 gokart, billig morro det også da, med stor fartsfølese... Trenger jo som regel ikke så langt avgårde for å finne en bane da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Steike gal mann! Utrolig bilkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hvordan i all verden KAN det der gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Jeg har så jævlig lyst å sitte på med rallybil Etter jagerfly er det min største guttedrøm å rase rundt i skauen med en kapabel sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Dette er en mann som kan å kjøre bil. Det skal være sikkert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå