///christian Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Heisann. Siden jeg nå begynner å bli ferdig med 320'n, så må jeg ha noe annet å skru på Så da har jeg gått til innkjøpt av en e30 til, dette er en sen 87modell facelift. Det er orginalt en 318ia, men er allerede bygget om til manuell. Så skal den godkjennes som 325i, har fått gjennomslag til BT, så papirer er i orden, må bare få noe papirer fra bavaria at råkarroseriene er like. Bilen står nå uten motor, og interiør demontert. Fargen skal forøvrig beholdes, synes ikke den er så værst. Hva som er av rust? - Har rulla 200k, bærer litt preg av det også. Den ene kanalen er skifta, men ikke gjort så veldig bra i skjøtene, så det må jeg ta opp, så må jeg skifte den andre kanalen, følgte med ny. Ellers er det lite rust. Litt i skjermene fram, men de kan reddes. What to do: - Kjøpe komplett bil i fra Sverige 325i helst 87 så flytte over alt understell, motor, styring, overføring, bremser osv. - Ta den lille rusta som er - Få inn interiøret - Lakkere opp kanalene - M-tech 2 front, men det blir med tidene. Utstyr som er på bilen: - Varme i setene - Soltak - Kjørecomputer - Svarte skinntrekk Kommer ikke på noe mer i farten. Noen bilder av bilen, beklager kvaliteten, ble tatt sent i går kveld. Uten motor Computeren Mvh. Christian
///christian Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 så bra ut den bilen der, lykketil Jo, takk Blir spennende å prøve seg litt på bytte av motor osv
Akmadden Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Tøft prosjekt, Stå på! Lykke til med godkjenning
JonasD Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 Tøft, skal godkjenne ombygginga jeg også Vet du hva som ska til?
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 fin bil selge de felgene som sto på? Takk Hmm, mulig jeg selger de til rett pris, mulig... Tøft prosjekt, Stå på!Lykke til med godkjenning Takk takk. Gøy å se at det er mange som gir tilbakemeldinger Tøft, skal godkjenne ombygginga jeg også Vet du hva som ska til? Gromt! Har du flytta over alt eller? Må ta meg en tur innom tråden din Må vel dokumentere eller bevise at det er deler ifra en 325 som du har montert. Eventuelt få et bmw verksted til å gå over bilen osv. Utdrag i fra brevet jeg fikk fra BT : ''En ombygging som skissert tilsier høyere egenvekt, som kan redusere bilens nyttelast. Det kreves tilstrekkelig nyttelast (75kg pr person) slik at opprinnelig antall sitteplasser opprettholdes. Tillatt totalvekt kan ikke oppjusteres etter en slik ombygging med mindre det kan fremlegges ny totalvektsgaranti fra bilfabrikanten.''
bmwkizn Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Skikkelig pen bil du har skaffet deg ja Lykke til med godkjenninga
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Skikkelig pen bil du har skaffet deg ja Lykke til med godkjenninga Takk takk! Må si at du har en pen e36 og, har sansen for din bil Sikkert fordi du er trønder
JonasD Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Stemmer godt det ja! Bilen min er komplett ombygd, mangler bare dokumentereing og godkjenning Ellers så må du veie bilen din, forakselvekta og bakakselvekta og totalvekta. Når du finner ut totalvekta di så ganger du det med antall seter i bilen (4), så ser du hva du har gå på
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Stemmer godt det ja! Bilen min er komplett ombygd, mangler bare dokumentereing og godkjenning Ellers så må du veie bilen din, forakselvekta og bakakselvekta og totalvekta. Når du finner ut totalvekta di så ganger du det med antall seter i bilen (4), så ser du hva du har gå på Konge ja, er vell ikke mye å gå på igrunn da.. blir vell mindre nyttelast tenker jeg..
///christian Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Ja, da har jeg fått gjort litt.. Fått på fronten å sett etter noe mer rust, samt klargjort sånn at jeg kan skifte den siste kanalen.
///christian Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Blir forøvrig sendt søknad om ombygging til m50b25 kombinert med e30 m3 understell.
///christian Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Ikke for øyeblikket. Er i Tyskland en liten tur og jobber, samt jeg smaker på den gode pilsen. Preface'n blir prioritert når jeg kommer jeg, havarert diff gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå