Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. :D

Siden jeg nå begynner å bli ferdig med 320'n, så må jeg ha noe annet å skru på :D

Så da har jeg gått til innkjøpt av en e30 til, dette er en sen 87modell facelift.

Det er orginalt en 318ia, men er allerede bygget om til manuell. Så skal den godkjennes som 325i, har fått gjennomslag til BT, så papirer er i orden, må bare få noe papirer fra bavaria at råkarroseriene er like.

Bilen står nå uten motor, og interiør demontert.

Fargen skal forøvrig beholdes, synes ikke den er så værst.

Hva som er av rust?

- Har rulla 200k, bærer litt preg av det også. Den ene kanalen er skifta, men ikke gjort så veldig bra i skjøtene, så det må jeg ta opp, så må jeg skifte den andre kanalen, følgte med ny. Ellers er det lite rust. Litt i skjermene fram, men de kan reddes.

What to do:

- Kjøpe komplett bil i fra Sverige 325i helst 87 så flytte over alt understell, motor, styring, overføring, bremser osv.

- Ta den lille rusta som er

- Få inn interiøret

- Lakkere opp kanalene

- M-tech 2 front, men det blir med tidene.

Utstyr som er på bilen:

- Varme i setene

- Soltak

- Kjørecomputer

- Svarte skinntrekk

Kommer ikke på noe mer i farten.

Noen bilder av bilen, beklager kvaliteten, ble tatt sent i går kveld.

dq7dgguewavsmygwt83p.jpg

8yc3yw2xbr6gr79fex3t.jpg

hdj8351cl3qcumcmtpas.jpg

Uten motor :)

umv0xbx74xhp160ea918.jpg

q50zdc4w4386en71kd1r.jpg

Computeren

g9oi7xdmc5a0urwi3yl0.jpg

sydkivzdr7i6m31h9dr6.jpg

Mvh. Christian

Skrevet
fin bil :)

selge de felgene som sto på? :D

Takk ;)

Hmm, mulig jeg selger de til rett pris, mulig... :wink:

Tøft prosjekt, Stå på!

Lykke til med godkjenning :)

Takk takk. Gøy å se at det er mange som gir tilbakemeldinger :)

Tøft, skal godkjenne ombygginga jeg også ;)

Vet du hva som ska til?

Gromt! Har du flytta over alt eller? Må ta meg en tur innom tråden din ;)

Må vel dokumentere eller bevise at det er deler ifra en 325 som du har montert. Eventuelt få et bmw verksted til å gå over bilen osv.

Utdrag i fra brevet jeg fikk fra BT :

''En ombygging som skissert tilsier høyere egenvekt, som kan redusere bilens nyttelast. Det kreves tilstrekkelig nyttelast (75kg pr person) slik at opprinnelig antall sitteplasser opprettholdes. Tillatt totalvekt kan ikke oppjusteres etter en slik ombygging med mindre det kan fremlegges ny totalvektsgaranti fra bilfabrikanten.''

Skrevet

Stemmer godt det ja! Bilen min er komplett ombygd, mangler bare dokumentereing og godkjenning ;)

Ellers så må du veie bilen din, forakselvekta og bakakselvekta og totalvekta. Når du finner ut totalvekta di så ganger du det med antall seter i bilen (4), så ser du hva du har gå på ;)

Skrevet
Stemmer godt det ja! Bilen min er komplett ombygd, mangler bare dokumentereing og godkjenning ;)

Ellers så må du veie bilen din, forakselvekta og bakakselvekta og totalvekta. Når du finner ut totalvekta di så ganger du det med antall seter i bilen (4), så ser du hva du har gå på ;)

Konge :)

ja, er vell ikke mye å gå på igrunn da.. blir vell mindre nyttelast tenker jeg..

• 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...