bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Ok, får se hva jeg gjør...Hvor får jeg kjøpt skikkelig ledning uten at det koster sjorta? Kjøper ikke noe dyrere enn jeg må, har ikke så fett med penger >< Mange steder å kjøpe kabler, google litt kanskje? plassene jeg vet om er jo ikke rå billige, men greie nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Men for deg, er nok biltema d billigste alternativet vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Og den finner jeg på biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Neppe på 20m/2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Edit: Så ikke at dere hadde skrevet steder... Men jeg får sjekke opp i det, så hører dere nok fra meg. Takk for hjelpen, dog det var dårlig nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Denne tykke kabelen dere babler om, er det pluss kabelen fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 jepp, og fra forsterker til jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Neppe på 20m/2 ? ikke d nei, nei da for du sjekke hva dem selger først, den største dem har er 35kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hmm tykk da. Husk at sikkringen skal være med en gang du kommer fra batteriet, ikke mer en 25cm vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 KOmmer meg ikke innpå biltema sine sider en gang nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle66 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 søk litt, mange som selger brukt og. du har sikkert et par kompiser som har noe liggende. jeg fikk 8meter med 20mm2 i restsalg, alt for 100lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Neppe på 20m/2 ? ikke d nei, nei da for du sjekke hva dem selger først, den største dem har er 35kvadrat Så for meg 20 i hode og fikk det til og bli på grensa til skummelt stort bare, men er vell kanskje ikke det. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 KOmmer meg ikke innpå biltema sine sider en gang nå... Prøvde istad gikk ikke da heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå