Gå til innhold

Trekke kabler til sub i e34 (Nytt SPM)


Anbefalte innlegg

Neppe på 20m/2 ?
ikke d nei, nei da for du sjekke hva dem selger først, den største dem har er 35kvadrat ;)

Så for meg 20 i hode og fikk det til og bli på grensa til skummelt stort bare, men er vell kanskje ikke det. xD

D er ikke stort, og ikke kom her å si at den skal være max 25cm i fra batteriet, dette vet vi og er ikke helt amatører da vettu :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neppe på 20m/2 ?
ikke d nei, nei da for du sjekke hva dem selger først, den største dem har er 35kvadrat ;)

Så for meg 20 i hode og fikk det til og bli på grensa til skummelt stort bare, men er vell kanskje ikke det. xD

D er ikke stort, og ikke kom her å si at den skal være max 25cm i fra batteriet, dette vet vi og er ikke helt amatører da vettu :roll:

Sure, måtte bare tøffe meg litt . . .

Neida, er jo ikke alle som vet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe på 20m/2 ?
ikke d nei, nei da for du sjekke hva dem selger først, den største dem har er 35kvadrat ;)

Så for meg 20 i hode og fikk det til og bli på grensa til skummelt stort bare, men er vell kanskje ikke det. xD

D er ikke stort, og ikke kom her å si at den skal være max 25cm i fra batteriet, dette vet vi og er ikke helt amatører da vettu :roll:

Sure, måtte bare tøffe meg litt . . .

Neida, er jo ikke alle som vet da :)

Hehehe,, neida er ikke sur vettu, men må svare litt da man blir tatt litt for å være amatør, hadde du lest litt så hadde du skjønt at vi ikke er d ;)

men da har du også lært litt da vettu :wink: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går faen ikke ann og lenke til siden men info:

Jordingskabel: 21 mm², utv. Ø: 11 mm, lengde: 1 m. Strømkabel: 21 mm², utv. Ø: 11 mm, lengde: 6 m. Høyttalerkabel: 4 x 2 mm, utv. Ø: 2 x 5 mm lengde: 5 m. AGU-holder med sikring + 80 A.

Her har du altså alt du trenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da konkluderer jeg med at dere mener jeg må ha 20mm2 kabel?

Og hvilken sikring skal jeg da ha?

Får legge meg nå og tenke på dette... Kvir meg for å legge ledningen igjen...

er ikkje så stort problem å strekke kabel når du har gjort det en gang. går som regel fint, men er selvsagt litt kluss å få den gjennom torpedoveggen, og inn bak baksetet.

20mm2 kabel og 60ampere sikring ;)

50 holder nok og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...