Zibiri Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 God Natt bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 ingen som tenker på at man kan laste ned en forsterker da? fra pirate bay da eller? uff, jeg måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 ingen som tenker på at man kan laste ned en forsterker da? fra pirate bay da eller? uff, jeg måtte bare HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Ser dere koser dere her Nå stikker jeg å kjøper 21mm2 ledning og en 40 amp sikring(hadde tenkt meg en 30 amp, men hadde visst ikke det på biltema), så det går vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Sånn, da har jeg handla Ble 16mm2, 21mm2 var jo dritsvær, hadde aldri fått plass til å trekke den der jeg har trukket kablene, men føler meg RIMELIG trygg på at 16mm2 skal holde. Var stor nok den Så kjøpte jeg sikringssett med 1stk 20 amp, 2 stk 40 og 2 stk 60 amp. Satte i en 40 amp i sikringsholderen tror jeg, er den grei eller skal jeg gå ned til 20? Har ikke koblet det til ennå, bare gjort kabelen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 La 40A stå i holderen du, skal holde d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå