Gå til innhold

Troll tuning


Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

  • 11 months later...
Har ikke kjøpt akkurat en sånn fanger, men vil bare nevne min dårlige erfaring med Troll Tuning.

Skulle kjøpe en M-tech2 kopi-spoiler foran + en panserforlenger til E30. Fikk beskjed om at de ikke hadde panserforlengeren, men at de kunne sende spoileren med en gang, og ettersende panserforlengere så snart de fikk den inn (de antydet max 3 uker). Jeg tenkte at dette burde gå greit. Da jeg fikk pakken så jeg at de i tillegg til spoileren hadde fakturert for panserforlengeren også, men tenkte at dette var helt greit siden jeg da slapp å betale noe mer når de fikk inn den på lager igjen.

Jeg hørte ikke mere fra dem på et par måneder, og sendte til slutt en mail og purret på dem. Fikk til svar at de ikke hadde fått den inn igjen ennå. Ventet et par måneder til før jeg purret igjen, og fikk til svar at de hadde tilbud på noen 6x9 høyttalere jeg kunne få i stedet :wink: Svarte så at jeg ikke hadde bruk for dette, men at de heller kunne refundere pengene jeg allerede hadde betalt siden det så ut som de ikke skaffet den forlengere likevel.

Dette er over et år siden nå og de har de sluttet å svare på mine henvendelser, så jeg anser disse pengene som tapt. Useriøst spør du meg, og passformen på M-tech-spoileren var heller ikke noe å skryte av (var riktignok glassfiber da)

Så bare vær obs på dette firmaet, og ikke gi dem noen penger før du har fått varen :)

Bestillte i Januar i år en M3 fanger til E46 Coupe, fikk heller en M-tec 2 fanger til Sedan/touring, sendte mail om at jeg hadde fått feil og han svarte med en gang at han skulle fikse det. Etter en stun sendte jeg en ny mail om hvordan det lå ann med å få den nye fangeren, har ennå ikke fått svar så er foreløbig ganske enig med deg i det du sier. Men en ting skal han ha, prisene er jo ikke så høye, men jeg er ingen ekspert så man får kanskje hva en betaler for også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...