Random Hero Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Heisann jeg har en e39 523 som jeg får en feilmelding om Getriebeprogram opp i instrumentpanelet. Speedometer fynker ikke. Jeg er ikke helt sikker, men mener å si at det er girkassa som lager litt sånn dunk dunk lyder når jeg kjører avogtil. Tør ikke å bruke bilen mer nå. Girkassa er manuell, alle andre jeg har lest om, om Getriebeprogram feilmeldingen har automat. Need some help.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Buuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Programmet/ kodinga for instrumentet som har fått "virus" og tror bilen er utstyrt med automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har bytta til et annet instrument panel, men det er samme strekkode/tall som står bakpå det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Men har du da kodet/programmert det nye til å passe til elektroniken på resten av bilen? Er det brukt og ifra en automat vil instrumentet lete etter en girboks som ikke finnes, enkelt sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 kjøpte d av Kaldheims bildeler as. Å jeg skrev alt av informasjon og nummer om min bil til de osv. Har ikke kodet/programmert instrumentpanelet nei. Hvordan gjør jeg det da? Takk for at du svarer foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Må vel helst til BMW forhandler med originalt diagnoseapparat, om ikke noen med piratutgaven av BMW testerne melder seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Noen som kjenner til dette med koding her? hvilket diagnoseapperat må jeg ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå