BMW_320_e30 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 tengte jeg bare skulle legge ut noen bilder å fortelle litt om min e30. jeg kan begynne med å si att det er en 2 liter så dere sikkert har fådd med dere... kan hende dere har sedd denne bilen før her på bimmers jeg har keskin kt1 felger, 9,5 * 16'' er ikke all verden men det går har rieger fromtleppe og riegerspoiler bak... er ikke sikker på sideskjørtene og bakfangeren her er i alle fall noen bilder prøvde brodern sine baklykter som er tonet svartere... syntes dette var stili så jeg har mine til toning nå denne uken her er bagasjerommet... har en pioneer sub på 12'' og 1000W rms her har du felgene og mopeden min nøklene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Det var jo en noe uvanlig styling på en E30 Synes det var litt stilig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 grei front og side, men baken ja. den kan du ha får deg selv dtm potta passet ikke! ikke den peneste bakfangern og den overzeis spoiler, men får all det så lenge du liker det! Felgene er bare! :wub: \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 enig med lloydsb, den hekken stemmer ikke helt, å vingen er overkill til de grader.. (min smak ) men ellers er det mye pen bil her. felgene er jo i alle fall ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Pen og tøff bil du har der ja hvis jeg ikke tar helt feil så er det rieger infinity sideskjørt du har (E36 m3 look) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Fin bil. Bakfangeren heter vel Rieger M3 E46 look. Å spoileren heter enten Rieger GTS eller Rieger Genesis. Om det ikke er samme spoiler da. XP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Stilig front, tøffe felger, litt mye bakfanger og vinge. Men ellers en tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 takk for fine tilbakemeldinger ^^ jeg vet att de fleste ikke er så veldig begeistret for vingen og baken men jeg liker den å ja felgene er jeg forelsket i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå