Gå til innhold

Snoker BT på annet når du er ute for å godkjenne f.eks. senk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er som sagt bygget om fra 520iA 12v til 525i 24v manuell, ikke godkjent.

Hvis jeg bestiller time for å godkjenne senkefjærer og felger i vognkortet, er det da mulighet for at de begynner å se på alt annet da også ?

Sitter med litt nerver å lurer på hva jeg skal gjøre, da om jeg ikke godkjenner at jeg blir kalt inn til fullt teknisk, eller om jeg prøver å godkjenne det å de begynner å kikke andre steder og jeg får akkurat samme bråk.

Noen som vet ?

Skrevet
Min er som sagt bygget om fra 520iA 12v til 525i 24v manuell, ikke godkjent.

Hvis jeg bestiller time for å godkjenne senkefjærer og felger i vognkortet, er det da mulighet for at de begynner å se på alt annet da også ?

Sitter med litt nerver å lurer på hva jeg skal gjøre, da om jeg ikke godkjenner at jeg blir kalt inn til fullt teknisk, eller om jeg prøver å godkjenne det å de begynner å kikke andre steder og jeg får akkurat samme bråk.

Noen som vet ?

Du vet aldri hva de legger merke til.

Da jeg var inne for å godkjenne motoren min, hengte de seg mer opp i at jeg hadde breie felger med smale dekk.

Da de fant ut at dem sto i vognkortet, begynte de å snakke om å trekke tilbake godkjenningn.

Det resulterte i at de måtte "Tenke på saken", og jeg fikk godkjent motoren over telefon dagen etterpå. De hadde heldigvis ikke lov til å trekke tilbake gamle godkjenninger.

Men siden det ikke er noen grunn til å åpne opp panseret ved kontroll av senk, burde ikke det bli noe problem.

Pass heller på ting som sotede lykter, ruter etc.

Skrevet

Jeg skulle inn å godkjenne senk på en e30.

Dette var en 320 med 325 motor med grenrør.

Da de løftet bilen opp å skulle se på fjærene så de grenrøret, så begynte de å se mere.

Da fant de 2,5 som stod stemplet på toppen og skiltene ble tatt :evil:

Skrevet

Var det jeg var litt redd for.

Jeg har jo bare den rustne originale manifolden og eksosen, ingenting ser fint eller fancy ut.

Har de fleste der ute såpass peiling at de blir mistenksomme ?

Skrevet

du må hvertfall få fiksa eksosen din for den ser jo litt mistenksom ut med de røra han forige eieren hadde jalla til, men det er jo en rissiko å ta men du har jo ikke så mange andre valg. :wink:

Skrevet

Godkjenn kjerra med motoren som er i da, jeg regner med du har gjort det skikkelig med riktig dimensionerte bremser og lignende ;) ?

Eller kjører du uforsikkret ?

Jeg godkjennte forøvrig min E39 i sommer med 30mm senking.

De tittet aldri under panseret.

Skrevet

Kompis eu godkjente 316 med 325 maskin i.

Denne ble også prøvekjørt, samt målt støy og utslipp.., var da på naf, men fikk ingen anmerkning eller noe. Støy holdt akkurat på db'n :)

Vet ikke om dem sier noe på manuell vs automat?

Men skulle ikke tro dem sjekker alt så nøye, da det kun er bestemte ting du har time for å kontrollere.., men hvem vet..

Ville bare tatt kontrollen og heller fått mangel, enn å køddet flere timer, for så senere å flytte tilbake de delene du har tatt å byttet ut for sikkrthetsskyld.. Bare ta som nevnt, og fjern evt soting fra ruter og lykter dersom ikke e-merket/orginal sotet lykter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...