ruberhai Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har for noen mnd siden satt inn anlegg i bmw`n men aldri fått somlet meg til å skrive om det, så her kommer det en del bilder og info fra prosessen.. Anlegget er levert og innstalert av Planet HIFI ( www.planethifi.no ) 1 stk. dynaBel BF0804 2 stk. dynaBel BF4501 2 stk. dynaBel DY9812 ..som etterhvert ble byttet ut med; 2 stk. Ground Zero GZNW12 2000W RMS Seas Lotus Reference Hertz HCX 165 Alpine hovedenhet Oddesey batteri ++ ------------------------------------------------------- Dørene demonteres.. prøvemontering av høytaler.. Dørene må bygges om for å få plass til frontsett.. ferdig resultat.. Forsterkere skal inn i bilen.. 2stk Dynabel 9812 12" 1000w RMS Subkasse prøvemonteres.. Begunner å ligne noe.. Omtrent ferdig.. mangler glass i gulvet.. Braketter for å få plass til høytalere i hatthyllen må lages.. Kabelrot? Hatthylles trekkes i alcantara.. I ettertid er Dynabel subbene(til venste) blitt byttet ut med 2 stk Ground Zero subber Kjører en løsning med bassrefleks igjennom ski-porten til bilen for å få trykket inn i coupen. Har deltatt i ESPL og fikk ut 133.3 dB, noe som jeg er forsåvidt er fornøyd med, men skal få utnyttet potensialet etterhvert.. Ris og ros mottas gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Dette her ser jo meget bra ut, gleder meg til opdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvordan er egentlig nakkestøttene festet i hattehylla? Har aldri fått/tatt dem av. Min hattehylle er enormt falmet siden bilen har stått ute i alle 8 årene jeg har hatt den. Å trekke den om er ikke store jobben egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Det er bare å trekke dem rett opp, men de kan sitte utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Da må jeg kanskje trene litt mer Takker for opplysningen. Bygget så meget bra ut. Hvordan ble bassen fra 6,5"ene i fremdørene? Er litt skeptisk til slikt mtp. metallet bak elementene. Jeg modifiserte dørene mine slik at de står fastmontert i metallet bak panelet i en baffel. Ble grombass når de fikk hele døra til å spille i. Edit: Slik ble det i min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hehe, ja det skal ikke være lett, men er man frustrert nok og tar i litt komme de til slutt Takk for det Bassen fra frontsettet er sykt bra! Sesas Lotus er verd hver eneste krone! Spiller pent, høyt å utrolig rein lyd med bass! Skrudde ned basse i de litt for får mer enn nok trykk fra baggasjerommet, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 ser veldig bra ut men får du inn den spilleren med skjerm? jeg hadde problemer med min at det var alt for liten plass til det tenker på grunn av alle ledningene ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Det blir utrolig trangt, men om du tar ut speedometeret kommer du enklere til bak der mens presser inn spilleren og plasserer kablene går det nok til slutt! Playstation in car! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 åja så man får VELDIG bedre plass med å skru ut speedometeret sist jalla spiller jeg hadde jeg skjerm klippet jeg av alle ledningene for å få plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 VELDIG var litt å ta i, men det blir litt bedre plass om du får lakt de til.. jeg har både mulifunsjonsrattkontroll og playstation kabler i tilegg til alle kablene der fra før.. men et tips kan være å sjære bort en liten plastbit der bak, som ikke er til noe, da får du automatisk bedre plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Tøft bygg og nydelig sluttresultat. Er det lov å spørre omtrent hvor mye man må ut med for å få noen til å bygge noe sånt? Jeg skal ikke ha så omfattende anlegg, men hvor mye kom totalt ditt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takk for det! Hvor mye alt har kostet meg tør jeg nestenikke tenke på engang, men svir i lommeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hvilken spiller bruker du?? kunne tenkt meg en spiller selv som er kompatibel med multifunksjonsrattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Alpine IVA-D310R? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 hvilken spiller bruker du?? kunne tenkt meg en spiller selv som er kompatibel med multifunksjonsrattet... alpine CDA9887R,men du må kjøpe en adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå