Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 autofx selger også d2. http://www.autofx.mystore.no/index.php?cPath=57_27_36
hagenisse Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 har dette på min, og bilstein dmepere kan bare gå å gjemme seg i forhold! still det slik du vil ha det, og tut og kjør... Og det baserer du på hva da? Hvor mye har du kjørt med dette og hva bruker du bilen til? Hvordan har du testet og sammenlignet? Litt tut og bært rundt i trafikken er ikke et spesielt godt sted å vurdere understell. Ut i fra hva du skriver om hvordan du har stilt dette (kan man virkelig justere fjærhardheten?), høres bilen din ut som en sprettball.
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 mye grisekjøring på lommekjente veier her jeg bor svinger, opp og ned etc... b8 hadde jeg i 1 år, med apex fjærer, noe jeg syntes var bra, men tjente litt mer fart i svingene med d2 i forhold... ikke snakk om mye, men den holder litt bedre fast på veien, og jeg tjener vel en 7-8 km/t i svingene jeg har som "referansepunkt" nei da... ikke noe sprettball, er vandt til harde biler, så jeg opplever det ikke som sprettball (men jeg gnudde alt på maks første ganga, det var hoppetusse det!) ja, man kan presse fjæra sammen slik at den bli mer i spenn... (det må man gjøre hvis man skal senke effektivt) Eminent reagerte på dette 1
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 du har vel sett bilen min kristian og kim. den sitter det D2 på. den er temmelig stiv. skal man kjøre rundetider vil jeg ikke anbefale detta, men er flere i driftingserien som bruker det og det funker jo til det.
helgeb Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 mye grisekjøring på lommekjente veier her jeg bor svinger, opp og ned etc... b8 hadde jeg i 1 år, med apex fjærer, noe jeg syntes var bra, men tjente litt mer fart i svingene med d2 i forhold... ikke snakk om mye, men den holder litt bedre fast på veien, og jeg tjener vel en 7-8 km/t i svingene jeg har som "referansepunkt"nei da... ikke noe sprettball, er vandt til harde biler, så jeg opplever det ikke som sprettball (men jeg gnudde alt på maks første ganga, det var hoppetusse det!) ja, man kan presse fjæra sammen slik at den bli mer i spenn... (det må man gjøre hvis man skal senke effektivt) hadde du kombinert bilstein med f.eks. hr fjærer hadde det vel blitt noe annet enn det apex søppelet,mener mr. mowincel kjører med bilstein/hr på sin e30m3, og han skal vel ha det beste!
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 den sitter det D2 på. den er temmelig stiv. Men temmelig stiv er jo ikke bra i seg selv. Jeg mistenker at mange forveksler dårlig demping med stive fjærer. Akkurat når det gjelder din bil er det jo umulig å si om det fungerer eller ikke, du kjører jo bare bajas!
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hehe. sant nok. men ole (kamerat) som ikke kan kjøre skrens men som er temmelig flink på runde tider synes den var passe til runde tider, men kunne vært litt mjukere. den er veldig nærvøs og slepper fort. det oppsettet jeg har stilt inn min på nå er for skrense kjøring på rudskogen, og det ble jeg veldig fornøyd med faktisk.
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 men bare for og legge til det så kjørte jeg på 1.08 på rudskogen nå på bmwccn sin dag der oppe i år. suns ikke det var så gæli for en som ikke kan kjøre bil jeg.
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Det har vel mye med hjulvinkler å gjøre.. mener du sa de var litt på styr? Når Z3n hadde teite hjulvinkler og dårlige bakdekk var den livsfarlig. Slapp helt uprovosert. Umulig å kjøre slik.
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 ja den er blitt litt uggen i forstillinga gitt. tannstanga renner olje og eksentriske foringer fra treehouse gjorde den ikke lettere og kjøre. den stikker veldig hit og dit nå. blir full fiks av detta i vinter.
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 suns ikke det var så gæli for en som ikke kan kjøre bil jeg. Du kjører jo fra de fleste bare du holder rette enden fremst..
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 heheh godt sagt, men er ikke helt enig. er mye flinke gutter i klubben gitt. er sikker på det at om vi hadde hatt lik bil kim så hadde du kjørt heftig ifra meg. så jo det bare på autoslalomen nå sist. faen og den bilen din går rndt kjeglene ass!
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg bruker jo flere år på å lære meg en bil, så tipper det hadde vært ganske så motsatt. På gardermoen virker det som Z3n bare egner seg veldig, sjåføren er ikke noe spesielt. Og så er jeg litt usikker på om du faktisk forsøkte kjøre fortest mulig.. isåfall tror jeg de piruettene du la inn ikke hjelper på rundetida, men jeg har tatt feil før jeg altså...
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hehe jeg er sikker på at du er flinkere enn meg jeg. jeg begynte og kjøre på bane i 07 jeg:P og har vel vært på bane 10-12 ganger fram til nå. og nei jeg forsøkte ikke veldig og kjøre fort den søndagen gitt. skulle hatt med r-dekka så kanskje det hadde blitt litt bedre, men ville bare herje den gangen gitt. nå er jo r-dekka spinni ut også så får handle litt igjen hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå