Gå til innhold

Signal feil. Automatic headlight vertical aim control E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk ikke kontakt med Automatic headlight vertical aim control . I DIS fikk jeg signal feil, INPA fikk jeg ikke kontakt med unit LWR_2A.

Jeg sjekket ETK, så jeg at den hadde en sikring 500 mA nr. 4 på figur. Jeg vil se om den er gått. Problem er at jeg vet ikke hvor er den hen. Er det noen her som har peiling??. Takk for info.

j52n4r0yj0j5arfpoglg.jpg

• 3 years later...
Skrevet

Fant du noen gang ut av dette? :)

Har begynt og kikke nærere på mitt eget LWR problem. Jeg får heller ikke kontakt med LWR.

Systemet mitt er deaktivert og lyser rett ned. Var på bmw for og ta diagnose og de klarte heller ikke å få kontakt med LWR.

Men jeg har et lite annet problem, jeg finner ikke LWR modulen :shock: Den ligger ikke synlig bak hanskerommet vertfall.. :?

Vet du nøyaktig hvor den ligger? :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Fant du noen gang ut av dette? :)

Har begynt og kikke nærere på mitt eget LWR problem. Jeg får heller ikke kontakt med LWR.

Systemet mitt er deaktivert og lyser rett ned. Var på bmw for og ta diagnose og de klarte heller ikke å få kontakt med LWR.

Men jeg har et lite annet problem, jeg finner ikke LWR modulen :shock: Den ligger ikke synlig bak hanskerommet vertfall.. :?

Vet du nøyaktig hvor den ligger? :)

Jeg har det travelt i den siste tiden. I min tilfelle slo jeg på parklys da jeg tok diagnosen, så forsvant denne feilmeldingen.

Skrevet

Hm..

Jeg får ikke kontakt med boksen en gang, selv om jeg har lysa på.. :?

Lurer på om det kan være ledningsbrudd som gjør at systemet er ute av drift med meg.

For har ikke fått kobla til LWR når det funka heller.

Men finner ikke LWR boksen, så får ikke sjekket ledningene til sensorene :cry: Kikker bak hanskerommet men jeg ser den ikke der. Må jeg skru ned hele den reolen/boksen opp i der for og komme til LWR? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...