Gjest Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 har to stk nye i eske liggende, de erstatter den pinglette org subben under sete i 1 serie og E9x og E6x. betale 3000 + porto for de. men solgte min e90 før de ble mont. ønsker å få igjen 3000 inkl porto. evt 2800 om de hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Har du bilder og litt mer info? Må dette brukes til erstattning eller kan det også brukes med egen kasse undet settet på andre biler? Har en arbeidsbil jeg kunne tenkt meg litt bass i, men liten plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 mener å ha lest ett sted at de krever 5 liter kasse, disse er erstanings ellementer til basserene under sete på nyere bmw`r. på tegninga i esken ser man den montert i coupeen på amerikansk pickup. 8" Shallow Subwoofer 1.8" Excursion 2-1/8" Mounting depth Power Handling 150 RMS/ 300 Peak 1.5" Aluminum Voice Coil Single 4 Ohm Voice Coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Men de kan utmerket brukes i egenproduserte kasser andre steder. SWS serien til Earthquake får mye skryt for å gi fra seg mye lyd fra liten størrelse, gode elementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 det er sant. hørt de i en e60. spillte bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Kan du garantere at de er plug and play i de orginale hullene? Jeg har den oppgraderte stereoen i min E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 ja det passer. har hatt ut i en e91 for å sjekke. må lage en spacer på ca 10-15mm i tykkelse. men det er lett, trenger kun stikksag og ei plate , men har du hifi med proff spiller eller prologic 7 anlegget? etter hva jeg forstår finns også en individual type av subben. for bmw selger 3 stk subber til de bilene, en til 1300, en til 1700 og en 3000 pr stk. har du den til 3000 pr stk trur jeg ikke ett ellement til halve prisen gjør bedre jobb. men bmw kan jo ikke lyd innv i bil. så alt er mulig, earthquake kan jo lyd i bil. å disse har fått mye skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Må undersøke hva jeg har, iom at det faktisk er utrulig bra lyd i min bil spiller faktisk mye bedre en kompis sitt Bose Concert anlegg(Audi). Skal undersøke hva jeg har, og hvordan det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 bud på 2400 + porto er mottat. men ikke godtatt. ønsker å få igjen litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 du har mitt bud også, men da må du som sagt sende oppkrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 ingen som vil betale på en normal måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Solgt? Hvis, hvor kjøpte du de fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå