potetkongen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 http://www.sportbilen.se/gallery.php?id=402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 rå bil. Likte ikke helt den lille vingen og potta var ikke så bmw aktig men ser ikke så verst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Potta og innvendig var heller lite pent min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Haha! Jeg LO når jeg så den vinga.. Veeeldig bra gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Dæven for en bil! Men når Hamann har bomma med stortsett alt de har levert så kan vel også ACS gjør en liiten feil? Likte interiøret, bra at ikke alle kun skal ha sort, grått eller beige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er det bare meg som har lagt merke til "bimmers-syndromet"? Her er et BEIST av en bil, og noe av det første som skjer er at folk begynner å klage på de få "feilene" de finner heller enn å gi cred for alt det som faktisk er gjort riktig... Akkurat som kvinnfolk med dårlig selvtillit som ser bilder av en modell/skuespiller/whatever og bare MÅ begynne å kritisere Dette gjelder seff ikke alle, men man ser en stadig økende tendens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Er det bare meg som har lagt merke til "bimmers-syndromet"? Her er et BEIST av en bil, og noe av det første som skjer er at folk begynner å klage på de få "feilene" de finner heller enn å gi cred for alt det som faktisk er gjort riktig... Akkurat som kvinnfolk med dårlig selvtillit som ser bilder av en modell/skuespiller/whatever og bare MÅ begynne å kritisere Dette gjelder seff ikke alle, men man ser en stadig økende tendens Slike "beist" er blitt såppass dagligdags, at den WOW effekten som var for noen år tilbake er borte. Defor så er folk mer kritiske enn før... Også er det slik at entusiaster fokuserer mer på detaljer, noe andre ikke gjøre i like stor grad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Joda. Greit å fokusere på detaljer, og det er ikke noe galt i å sette fingeren på det man syntes kunne vært gjort anderledes. Men det jeg mener er at selv om biler med 500+ hk, brutalt utseende, rått stuk, og kjøreegenskaper som ikke ligner grisen (trenger ikke å ha kjørt denne bilen for å vite at den klamrer seg til asfalten) har blitt mer "dagligdags" så kjører denne ifra minst 95% av bilene her på forumet. Bare syntes det blir litt tåpelig, når det er så mye som er grisefett med denne bilen, å rette hele fokus mot hva som ikke var fult så fett Edit: Men kanskje jeg bare er litt hårsår siden jeg er schnitzerhore til ryggmargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Joda. Greit å fokusere på detaljer, og det er ikke noe galt i å sette fingeren på det man syntes kunne vært gjort anderledes. Men det jeg mener er at selv om biler med 500+ hk, brutalt utseende, rått stuk, og kjøreegenskaper som ikke ligner grisen (trenger ikke å ha kjørt denne bilen for å vite at den klamrer seg til asfalten) har blitt mer "dagligdags" så kjører denne ifra minst 95% av bilene her på forumet. Bare syntes det blir litt tåpelig, når det er så mye som er grisefett med denne bilen, å rette hele fokus mot hva som ikke var fult så fett Edit: Men kanskje jeg bare er litt hårsår siden jeg er schnitzerhore til ryggmargen Kan klamre seg til asfalten og vell så det!denne bilen men det vill ikke si at alle liker den! man må få lov og kritisere litt..når denne ser ut som f innvendig..med den fargen.og denne potta fy fan at det går ann..lik auda,ww,p.men ikke BMW!!!smaken er som baken!still denne ved en orginal M så ta jeg den glatt!i forhold til denne opphora greia hær! kan sitte og gå som bare det for min del!men som BMW entusiast!så kanne denne bare vær fo min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Men det jeg mener er at selv om biler med 500+ hk, brutalt utseende, rått stuk, og kjøreegenskaper som ikke ligner grisen (trenger ikke å ha kjørt denne bilen for å vite at den klamrer seg til asfalten) har blitt mer "dagligdags" så kjører denne ifra minst 95% av bilene her på forumet. Det er ekstremt mange biler fra før som møter de kriteriene, så det er lissom ikke noe man ikke har sett fra før... Edit: Men kanskje jeg bare er litt hårsår siden jeg er schnitzerhore til ryggmargen Foretrekker Acs selv også jeg, med Hartge på en trygg andre plass Såppass Acs hore at jeg kjøpte orginale Acs deler som har dårligere passform enn kopiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Selvfølgelig peker folk på ting som ikke er bra, det er mye lettere. Er nok også en stor dose misunnelse ute å går da en E92 med V10 er en fjern drøm for så godt som alle. Men med det sagt, denne bilen ser bare ikke bra ut! Uavhengig om det er en 320 eller M3 V10... Går sikkert som et uvær, god handling, mye utstyr og komfort. Men det hjelper ikke med de fargene, breddinga bak og vinger og luftinntak i hytt og pine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hmmm, driver å dukker opp poster i hytt og pine her jo Men men, joda, smaken er forskjellig den. Men her kommer min liste over hot/not da: Not: Vinge, ratt. HOT: Resten (Min mening da) Og JA, jeg syntes bakpotta var litt kul jeg Edit: Og ACS er jo faktisk såppass anerkjent at det nesten er å regne for "originalt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Så du mener sharkfin med karbonspoiler, krafftig underbitt, i-drive hjul som ser ut som en felg, og bredding som begynner midt på skjermen er hot? Godt vi er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Denne var lekker! Men ville kanskje prøvd den i samme farge som Ståle Wenås sin E30! Bortsett fra fargen, Thumbs up! Gjennomført til tusen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Mye original politi på bimmers. Tar meg selv i å være en selv ofte Men den vingen var rett og slett smakløs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå