Gå til innhold

ø: store bremsene til e34m5 e32 750 (forran)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker og kjøpe di store bremsene til e34 m5 eller e32 750,(mulig di også ble levert på 850) altså di som er beregnet for 345mm skiver med 4 stemplet caliptre.

Skrevet

er kun caliptre jeg skal ha da jeg skal ha nye skiver uansett. men jeg er mest interisert i orginal vare.

men hvordan brembo er det du har da? hvor store skiver er di beregnet for? hvor mange stempel? er di til e34? stand? og ikke minst pris?

Skrevet

Du skal være heldig hvis du kommer over 4 stemplete calipere til M5 E34. 850 CSI har vissnok de samme bremsene. Har enda ikke sett slike bremser til salgs hverken i Tyskland eller hjemme. Og jeg har fulgt godt med i ca 3 år nå.

4 stemplete calipere til E32 er mye lettere. Men de er bare levert med 324/30 mm skiver.

Jeg har kanskje til salgs 850 bremser framme. Må kanskje sette på vanlige mindre bremser i forbindelse med godkjenning av ombygging. Dette er ett stempels calipere med bra 324/30 skiver. Har like stor bremseflate på klossene som E39 M5. Caliperen selv er nesten lik som på E39 M5. I tilfelle salg koster de 3.000 kr + frakt.

Eirik.

Skrevet

Har ikke noe delenummer på dem. Det står 324/60/30 på caliperen. Ett stempels Ate . Jeg har liggende flere calipere som er omtrent identiske; E38 740, E39 540. De bruker alle 324/30 skiver. Caliperne passer om hverandre,men klavene er forskjellige.

Men caliperne med klaver til E32, E34 og E31 er mye sjeldnere og vanskelig å få tak i. Caliperne er i bra stand de, og skivene er lite kjørt. Klossene er også lite kjørt.

Du får tenke over dette. Ellers er 4 stemplete fra 750 enda bedre bremser. Men det er ikke mange av dem heller til salgs. Men de bruker også 324/30 skiver.

Eirik.

Skrevet

skal vurdere dette. er egentlig mest interisert i 4 stempla caliptre. men dette høres også interesant ut :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...