Andreas1448 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Er dette idet hele tatt mulig? er jo fire sylindret, er det noen som har vært borti noe sånt her før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det finns E30 med V12 så skulle være greit med plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg tenker på motorfester osv,, Det må vell være ett mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det meste må jo lages, men det er bare morro da=) Vi tenkte litt på dette selv med banebilen. men en liten budsjett brist utsatte dette for denne sesongen;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 ja, motor og girkasse har vi liggende, drivverk også. men dette passer da vell ikke i en e30.. lage egne motorfester og altmuligrart. ? hadde bare vært sååååå fett !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Det passer såklart ikke rett over i en e30. Alt må fabrikeres ifra bunn av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 du må nok lage nye motorfester,girkassetravers og garantert trikse en hel masse med mellomaksel og bakaksel. så må du lage rør og slangegater til kjølingen. Men ja! vil tro det kunne vert morro med en småskremt nissan motor i e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 hvorfor velge planetens trøtteste turbofirrer?! det er SØPPEL! Velg heller b230ft fra volvo med litt attåt, benka en slik motor for en stund siden til 217hk og 403nm, da har du en momentsterk firrer som går godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 hvorfor velge planetens trøtteste turbofirrer?! det er SØPPEL!Velg heller b230ft fra volvo med litt attåt, benka en slik motor for en stund siden til 217hk og 403nm, da har du en momentsterk firrer som går godt. Herregud, kan ikke du snart vokse opp og slutte med de tullette kommentarene dine hele tiden... Maskinisten i s14a er en veldig potent maskin, som gjør jobben sin og litt til uten å klage. Veldig slitesterke maskiner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_e21 ... m?ca=2&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Nå er det jo forskjell på SR20det motoren og CA18det motoren og E30 og E21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 er jo forskjell,men tenkte bare å vise at ett slik prosjekt ikke er umulig. det meste går bare man prøver hardt nok.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 er jo forskjell,men tenkte bare å vise at ett slik prosjekt ikke er umulig.det meste går bare man prøver hardt nok.hehe Greit nok det Men sr20 er vel litt større en ca18. Var ca18 i den bilen du linka til og der var det trangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 alt er mulig, her er en e36 med 1jz gte motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 den motoren er vell ganske dyr er den ikke? prøv med cossi motor eller noe, får jo en rimelig bra en til 25000 lapper motorene har jo et bra utgangs punkt begge 2.. så nå at dere har motor, da er jo saken grei bare å begynne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå