aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19475985 Mener å ha sett den til salgs i over 1 år om ikke enda lenger nå... Kanskje ikke så rart med all den fæle jallastylingen og LED lysene og ikke minst prisen!!
Vegard Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Nydelig pynta den bilen der ja. Prisen er jo helt på trynet også. Koster jo det samme som denne, og det er jo etter at prisen har blitt satt ned: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18702055
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Har en følelse av at den blir liggende en stund til med den prisen der hehe
aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Klarer ikke helt å bestemme seg for om den vil være en Audi eller en BMW?
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 lå ikke denne ute til 250k eller no ifjor?hmm..sett den flere ganger i oslo...den er grisestygg..
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Var for overdalla den der ja Så ikke ut. Men får håpe eier er fornøyd Er vel det som teller. men hvis den har vert annonsert lenge uten respons,så bør han jo begynne å tenke litt.
MariusW Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 den er tydeligvis "Nydelig eu godkjent.(til 31/08/2011)" Det er jo bare nydelig
aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 lå ikke denne ute til 250k eller no ifjor?hmm..sett den flere ganger i oslo...den er grisestygg.. Jo det stemmer nok når du sier det! Hehhe Jeg ga for å sammenlikne litt 180 k for min 99 model 540 med 144 km på telleren.. Dog var den ikke så pen i lakken og var helt standard mtp fangere og slikt. Var for overdalla den der ja Smile Så ikke ut. Men får håpe eier er fornøyd Smile Er vel det som teller. men hvis den har vert annonsert lenge uten respons,så bør han jo begynne å tenke litt. Smile Han er sikkert ikke fornøyd med at han ikke får igjen alle pengene han har brukt på å kjøpe bilen pluss alle påkostningene Og hva er egentlig greia med å skrive M-power når det ikke er M power men BMW 2,2 liter power og i tillegg reklamere i annonsen for at det klistremerket sitter der??
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 han kunne heller brukt halvparten av pengene på felger og senk og den hadde sett bedre ut enn den gjør nå..menmen...hver sin smak..sikkert noen som liker den bilen også..
Simpel Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Den stylingen trekker nå hvertfall ikke opp prisen spør du meg. Og da sitter en igjen med nesten 200000 for en nesten 10 år gammel bil som ikke er noe spesielt motormessig.
NiklasJa Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Og hva er egentlig greia med å skrive M-power når det ikke er M power men BMW 2,2 liter power og i tillegg reklamere i annonsen for at det klistremerket sitter der?? Helt enig. Blir nesten provosert over hvordan en person kan understreke så mye at det er en M-bil bla: "Stor M POWER Skrift Foran Vindu", "M Logo Doorpins", M emblem på koffertlokk, i grill og på panser, m-tech på koffertlokk, m emblem på ratt, "powered by m-motorsport" på front- og bakfanger. Når det overhode ikke er en M-bil. Synes det er helt greit at folk kan ha så stygge biler de bare vil. Men å begynne å skryte på seg motor blir bare dumt. Hadde jeg møtt denne på motorveien hadde jeg fått mitt livs latter!
EirikL Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Tror denne har vært nevnt i mindre pene ordelag her på forumet før en gang. Ikke akkurat min kopp te...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå