Kawa zxr Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 vil ha stereo med flippfront og må ha sånn deksel til dette. det jeg lurer på er da: hvor blir denne plasert. ramma altså. Er det i overkant eller underkant av nåværende"originale" spiller.litt kjipt hvis flipp skjermen vipper opp over varmluftsdysene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Her er et bilde hvordan det blir hvis du kjøper den adapterplata til "normal" spiller. Hvis det er spiller med skjerm du skal ha,så vil nok den komme litt forran lufterillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 hadde håpet den skulle være "nederst"jeg så jeg kunne ha den pyntelista øverst fremdeles.. finnes det flere forskjellige sånne rammer...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 hadde håpet den skulle være "nederst"jeg så jeg kunne ha den pyntelista øverst fremdeles.. finnes det flere forskjellige sånne rammer...??? Det finnes løsninger for å ha spilleren nede ja, men om folk har mekket dette til selv eller ikke det vet jeg ikke. Den metallramma inni der gjør jo sånn at man i utgangspunktet kun kan ha spilleren øverst, så jeg regner med at den må moddes eller noe. Vet det er flere her i forummet som har den nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå