Olan Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Definitivt den mest strøkne og gjennomførte sedanen jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har brukt en time på å lese denne tråden, og må bare si at det var en sykt bra gjennomført bil. Har ikke ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Følte eg måtte skrive noe her men finner ikke ord.. Bilen ble jo.. NY! Du er iallfall en perfeksjonist. Gleder meg kansje enda mer til ditt/deres neste prosjekt. Skal bli gøy å følge med på dine framtidige prosjekter. Håper å få sett bilen live noen gang, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Nydelig gjennomføring og strøkent resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Sitter her sjokka etter å ha lest tråden din, dette er jo bare helt 200% perfekt gjennomført! Som andre sier over her; glder meg til neste prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Dette er bare helt hinsides, sykt bra, er ikke noe alle og enhver kan gjøre dette her. Møtte du ikke noen problemer under oppstart, ledningsnett osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Herlig morgenlesning! Er det mest gjennomførte jeg har sett på lenge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Sinnsykt !! Strøkent og Nydelig , har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 2010 modell M3 sedan, kan man jo si Dønn strøken groom børse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ja dette var skikkelig morro morgenlesing. Det tok nesten 1 time Gratulerer med en ufattelig pen bil, All respekt for det arbeidet du har utført her. Meget imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Heftig lesing! Sinnsykt gjennomført og pent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Tar av meg hatten for dette prosjektet!! Har sett mye flott gjennom mange år som BMW-mann, men dette tar kaka! Blir ikke minst imponert over hvor rent og ryddig verkstedet er på alle bildene Det eneste som plager meg litt er at du ikke har kjøpt delene av oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 utrolig rått og gjennomført bygg! skulle bare fått på litt grovere eksos for lydn sin del morro å se at du faktisk passerer en r35 gtr på rudskogen å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Rått! Tørr ikke tenke på engang hvor mye timer som er gått med på prosjektet ditt, men resultatet viser iallefall at det er verdt det! Ordentlig gjort og ikke minst helt unikt. Stemmer også for komp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå