Gå til innhold

JEPPE: E46 M3 SMG sedan prosjekt

Jeppe
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare ta av meg hatten for slikt håndtverk! Fantastisk prosjekt, det der skal godt gjøres noe bedre med en E46 M3 tror jeg...

Husker jeg så "donorbilen" da den var på Valle Hovin ifjor, vårmønstringen. Da sto den på eksportskilt tror jeg :)

Hadde det vært mye ekstra jobb å bygge om til LED baklyktene fra M3? Facelift foran hadde også vært kult :)

Kompressor i denne kan jo ikke bli annet enn moro! Så den på Våler i september, men gleder meg vilt til å se den på bane! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde gått meg hus forbi!

Dette er noe av det sykeste jeg har sett finishmessig. Denne og André sin Z4 har vært høydare å lese om!

Heftig rundetid, men går ut fra at sjåfør og slicks utgjør noen sekunder.. ;)

Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Var du på CCN på Våler på lørdagen? Kan ikke huske å ha sett bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke denne som kom på bimmerstreffet som ble arrangert på storo storsenter?

Når det gjelder E36 M3 vil jo nesten alle ha coupe. Men når man ser på denne E46 sedanen tror jeg flere ville valgt den, enn E46 coupe :D Strøkent bygg, all ære til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt hvor i livet man er. Har man småbarn er sedan eller touring det eneste som er brukbart. For mye stress å sette inn og ut av baksete uten dører bak. Dessuten så får man noe ingen andre har når man bygger seg en E46 M3 sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt hvor i livet man er. Har man småbarn er sedan eller touring det eneste som er brukbart. For mye stress å sette inn og ut av baksete uten dører bak. Dessuten så får man noe ingen andre har når man bygger seg en E46 M3 sedan.

Det er jo selvfølgelig et godt poeng!

Noen som vet om flere slike E46 sedan prosjekter? Antar at det ikke er så mange, men artig å se hvordan andre har gjort dette kontra Jeppe her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt fantastisk! Er for lite poet i meg til å beskrive den noe nærmere. Dere har gjort en meget god jobb!

Du får sende gutta på BMW i tyskland linken til e46fanatics, så får de grine litt fordi de ikke laget e46 M3 Sedan.

Er det slutt på "månedens bil" på sidene her ? For dette er jo soleklar deltager.

Ser frem til å følge utviklingen på pustehjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...