^th0mas^ Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ofte når jeg setter varmen på full guffe inni bilen får jeg ofte blader og dritt rett i ansiktet. Har kommet alt fra blader, små busker, parkeringsbilletter osv. ut av hullene inni bilen. Har aldri hatt dette problemet med andre bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Mulig den mangler microfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 det var ett godt spørsmål sliter med det samma selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Sjekk dette mikrofilteret; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hehehe... jeg fikk også fra tid til annen små busker og løv å greier i trynet i min e36. Var filteret på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ofte når jeg setter varmen på full guffe inni bilen får jeg ofte blader og dritt rett i ansiktet. Har kommet alt fra blader, små busker, parkeringsbilletter osv. Hehe måtte bare le litt av beskrivelsen din. "Busker.."? hehe Hadde vært digg hvis det plutselig kom tusenlapper ut av luftekanalen en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå