///Grandalen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Gir deg ett bud på 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 må bare beklage, men får jeg ikke mere parkerer jeg den til jeg er ferdig med den andre bilen jeg holder på med, å fikser den, med tanke på at det er så lite som må gjøres;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 slenger inn noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 vurderer å hugge bilen, noen intriserte i deler? fått bud på 5 for styling, noen som trenger noe annet eller byr mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 For et smykke av en bil hehe Intr i å bytte den i e30 320'n min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=134590 Er den btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 desverre, har en 320 stådende på tunet selv, som e28en skal finasiere, har ikke betalt den ennå, hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Ser ikkje at det står noe om årsmodell her? eller er det bare eg som har oversett noe? er det 5 trinns eller 4 trinns kasse i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Ser ikkje at det står noe om årsmodell her? eller er det bare eg som har oversett noe? er det 5 trinns eller 4 trinns kasse i den? står ikke årsmodell, husker det ærlig talt ikke:Per 4 trinns;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 4 trinns? Da er det vel en 82-83 modell med gassermotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 vurderer å hugge bilen, noen intriserte i deler?fått bud på 5 for styling, noen som trenger noe annet eller byr mere? skrote denne bilen, Kai?! Selg den heller til accord-duden!;P Altfor gale å slenge slikt til skraphandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 vurderer å hugge bilen, noen intriserte i deler?fått bud på 5 for styling, noen som trenger noe annet eller byr mere? skrote denne bilen, Kai?! Selg den heller til accord-duden!;P Altfor gale å slenge slikt til skraphandlere. har ikke penger, eller plass til flere biler:P å jeg skal ikke levere den til skraphandler, men til folk på forumet som trenger deler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 vurderer å hugge bilen, noen intriserte i deler?fått bud på 5 for styling, noen som trenger noe annet eller byr mere? skrote denne bilen, Kai?! Selg den heller til accord-duden!;P Altfor gale å slenge slikt til skraphandlere. har ikke penger, eller plass til flere biler:P å jeg skal ikke levere den til skraphandler, men til folk på forumet som trenger deler:P Enda godt,Kai Var små stilig bil. God helg, gamle ørn! ('',) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAYERNRACING Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 bytte i e30 cab? med m50b25 ? prosjektet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 4 trinns?Da er det vel en 82-83 modell med gassermotor. Den frontspoileren er kun til facelift. WBADK910901063538. 11/84 518i. 4-trinns var vel bare standard på 528i, M/535i og M5. Mulig det ble standard på 525i etter facelift, men vet at flere 525i preface har 4-trinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg