Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her ja...ting skjer :D

Jeg er jo Østfolding og glad i BMW, kan godt avse noen timer til litt jobbing, jeg.

Driver jo med frivillige ting døgnet rundt ellers :D

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Se her ja...ting skjer :D

Jeg er jo Østfolding og glad i BMW, kan godt avse noen timer til litt jobbing, jeg.

Driver jo med frivillige ting døgnet rundt ellers :D

Har du lyst stille som frivillig til øst avd er det kjempe fint :-).

Send en e-post eller pm meg med navn, tlf nr og at du gjerne stiller som frivillig, så blir du satt opp på ei frivillighetsliste. Så får du en forespørsel de gangene det blir nødvendig :-).

e-post bmwccn øst avd: ost@bmwccn.no

Skrevet
Nå har jeg sendt epost til både register@bmwccn.no og hedopp@bmwccn.no. Håper jeg får svar, ellers melder jeg meg ut...
Dette er nok ikke din lokale avd som styrer men heller sentralt av bmwccn. Dog kan det hende at din lokale avd har noen tråder de kan sjekke. Jeg ventet selv 1mnd tid rett før våler iår men den kom etter hvert ;-). Skal du prøve andre sentralt blir det de som sitter sentralt i bmwccn styret.

Håper det ordner seg for deg :-).

Skrevet
Nå har jeg sendt epost til både register@bmwccn.no og hedopp@bmwccn.no. Håper jeg får svar, ellers melder jeg meg ut...

Fått no svar?? Selv har eg ikkje hørt noen ting etter innmelding.Til dere som er medlemmer, Hvor lenge er det normalt å vente da? (Begynner å bli utålmodig..)

Fikk ikke svar på noen av epostadressene, nei. Valgte derfor å sende sms til hu som er ansvarlig for registeret. Da fikk jeg svar, men hu var bortreist. Hu skulle prøve å sende meg medlemsbekreftelse på mail i løpet av søndag (idag) men har ikke mottat noe ennå.

Skrevet
Det er bare å betale regninga med telegiro med kvitteringsoblat eller krysse av for det i nettbanken, limer bare oblaten på medlemskortet...

man må huske på at det er folk som sitter med dette på frivillig basis, dog det er hele tiden mange som melder seg inn og enda fler som det skal sendes nye fakturaer til. Å se på klubben som useriøs fordi det tar litt tid før du får medlemskortet blir litt for dumt spør du meg!

Det med at vag-klubben har et (grommere) medlemskort enn BMWCCN har bare med prioriteringer å gjøre, spør du meg så er det greiere at pengene går til andre ting. Hvis et medlemskort skal koste 20 kr mer så kan du gange det med ca 10000 (nå veit ikke jeg hvor mange betalende medlemmer det er) og det blir det jævlig mye penger av!!

Det er de samme folkene som jobber å sliter for at vi skal ha det bra på treff som skal ordne alt annet klubbrelatert ved siden av jobb og familie og det skal de ha all ære for!!!

Du har tydeligvis ikke korrekt info vedr. den personen som sitter med medlemsregisteret. Hun har faktisk lønn for den jobben, og da er det utrolig dårlig at ikke medlemmene får medlemskortene sine. Har vært masse rot og surr i det siste og jeg jobber selv med å få medlemskort til et av våre lokale medlemmer om dagen.

Når det gjelder problematikken til trådstarter, så skal en ikke behøve medlemskort så lenge man husker medlemsnr sitt. Forhandlerne vi får rabatter hos har lister på hvem som er betalende medlem og ikke.

Skrevet

Fått no svar?? Selv har eg ikkje hørt noen ting etter innmelding.Til dere som er medlemmer, Hvor lenge er det normalt å vente da? (Begynner å bli utålmodig..)

Fikk ikke svar på noen av epostadressene, nei. Valgte derfor å sende sms til hu som er ansvarlig for registeret. Da fikk jeg svar, men hu var bortreist. Hu skulle prøve å sende meg medlemsbekreftelse på mail i løpet av søndag (idag) men har ikke mottat noe ennå.

Ga opp. Gidder ikke være medlem av en klubb som ikke viser interesse for nye medlemmer.

Skrevet

Ga opp. Gidder ikke være medlem av en klubb som ikke viser interesse for nye medlemmer.

Lenge siden du sendte mail JTS77?

Skal gjøre et forsøk på kontakte noen i hovedstyret.

Anbefaller lage en tråd i bmwccn om dette også, fordi bimmers.no ikke er et klubb fora, selv om mange bmwccn medlemmer henger mye her.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden her, men kommer med et par generelle kommentarer:

-Når man melder seg inn i klubben, så lages det et medlemsnummer på vedkommende og giro sendes ut. Denne giroen inneholder da også et medlemskort av typen som er vist på første side her, og ved betaling i nettbank så krysser man av for "kvitteringsoblat" som da kommer i posten 2-3 dager senere og klistres på anvist plass på medlemskortet. Når ny giro kommer i posten, betaler man på nytt via nettbanken sin og krysser av for kvitteringsoblat og limer denne på det nye medlemskortet osv.

-Norge er et land med mange foreninger, klubber og lag i forhold til folketallet. Svært mange av disse benytter seg av det samme systemet for medlemskort. Jeg nevner i fleng sportsvognklubben, NMCU (Norsk MotorCykkelUnion som har ca 15.000 medlemmer), pistolklubber, hundeklubber, idrettslag +++

Så dette er ikke noen uvanlig løsning, ei heller i utlandet (de engelske og svenske BMW bilklubbene har brukt en tilsvarende løsning i mange år).

-Nå har klubben tegnet en avtale om plastkort for medlemsåret 2010, og vi har allerede hatt møter ang leveringen. Tipper at de går i trykken rundt midten av januar.

Men selv om BMWCCN nå går bort fra "papirkort", så vil nok svært mange andre lag/foreninger/klubber benytte disse kortene i mange år fremover. Selv om man ikke liker løsningen, så må man nok bare lære seg å bruke dem ;)

Ang tapte medlemskort, så skal register@bmwccn.no være den rette mottaker for disse hendvendelsene. Arbeidsmengden der er til tider stor, og utskrift og utsendelse av kort skjer i puljer. Om ventetiden blir for stor, så send en mail til info@bmwccn.no så kan vi skrive ut et nytt medlemskort. Deretter må man ta kontakt med banken sin for å få et nytt kvitteringsoblat (en ny kvittering på betalingen). Denne klistres da på det nye medlemskortet.

-At noen ikke har fått giro/blader etc i posten skyldes trolig:

1: Posten (de roter med utsendelser, adresseendringer, vidersending osv)

2: at medlemmet ikke har sendt oss melding om adresseendring. Vi har en tilsvarende rate som andre klubber på medlemmer som faller bort pga manglende melding. Vi må da søke opp disse selv og sende giro/blader å nytt.

-Det er ikke sånn at vi ikke gidder og sende ut til noen av nye/eksisterende medlemmer. Vi har omtrent 3000 medlemmer og bare jobben med å sortere ut hvem vi evt ikke liker/gidder å sende post til vil være ganske tidkrevende og selvsagt helt hinsides enhver fornuft. Jeg har til dags dato ikke sett noe eksempel på noe slikt!

Til slutt:

Husk at ALLE vi som sitter i BMWCCN's hovedstyre og lokallag gjør denne jobben helt frivillig og ulønnet! Vi gjør det fordi vi er glad i merket BMW og miljøet rundt det. På samme måte som Gunnar driver bimmers.no hovedsaklig på frivillig basis. Om man har et ønske om å bidra, så er det bare å stille til valg og/eller delta på lokale/sentrale årsmøter og si sin mening. Jeg og Gunnar har forøvrig kjent hverandre i flere år, og de er ingen "krig" imellom bimmers.no og BMWCCN.

Kan forøvrig nevne at det første bimmers.no banetreffet på Rudskogen var det jeg som hadde hovedansvaret for gjennomføring av alt rundt selve banekjøringen (og vi lånte div utstyr fra BMWCCN).

Om noe fortsatt er uklart, legg inn et svar her eller send meg en mail på kjetil@bmwccn.no

Nå skal jeg ut og leke i nysnøen ;)

--

mvh

Kjetil Sømme

President BMWCCN

Skrevet

Bra hr. Sømme!

Jeg mistet som tidligere nevnt mitt kort for en stund siden, og mailet da til register.

Det kom riktignok intet svar, men etter en to-tre uker kom medlemskortet i posten med ny giro. Grunnen til det var for øvrig at jeg hadde mistet giroen som kom ifbm. fornyelse av medlemskapet.

Så det kan ta tid, og Kjetil har jo her forklart hvorfor :)

Nysnøen er forresten nydelig å leke i!

• 3 weeks later...
Skrevet

Da kan eg for min del si at eg har fått faktura og betalt den. Om det var glenno som trakk i tråder eller ikke, håper du ikke gjorde det :shock: Vel i disse juletider regner eg ikkje med noe velkomstpakke før uti neste år en gang.. Men er nå offisielt medlem av BMWCCN :D

Skrevet

Fint det ordnet seg for deg JTS77 :-). Da er det begynne glede seg til FF som sikkert ikke kommer før ut i jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...