Akams Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Fikk nettopp en telefon fra Bavaria som har bilen min til Inspection 1 service. De sa at bakbremsene måtte byttes pga slitte klosser og skiver. Pris gikk pluttselig opp til 12 000 Kan noen si meg kriteriene for hvor stor slitasjen skal være for at de skal bytte?? Har tenkt å se på skiver og klosser som har blitt byttet når jeg skal hente bilen senere idag.. Stoler aldri på bilverksteder
PIIIPower Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hva skulle de ha for å bytte skiver og klosser? Er vel merker på skiva som indikerer bytte, mener det er 25-35% som kan slites ned.
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Er et slitasjemerke og det pleier å stå på skiva. Jeg kan tenke meg at skivene blir bytta pga mye rust(kan maks være 25%) eller at de har dype spor pga for lite bruk og/eller for svak bremsing sånn at de setter seg fast og ruster i stykker.
Akams Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Takk for kjapp respons Prisen var avtalt med 5000,- på Inspection 1 før de fant det med bremsene. Så nå ble totalen på 12 000,- så bremsene inkl. arbeid koster vel da 7000.
fast Dog Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 haha...be de ryke å reise! tar vel ikke mer enn 1 time, maks 2 for å skifte alt på begge sider! en simpel jobb å gjøre selv viss du har litt verktøy! ta å forhør deg me et annet verksted! trenger ikke å være rakettforsker for å gjøre dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå