popoval Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hei. Driver å bytter tennplugger her og ser at pluggene er helt kritt hvite. Hva betyr det? Noe jeg bør gjøre? takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Brukar vara så att vita stift är snål gång medan svarta är fet gång. Kan vara bra kika så att inte tex lambdasond eller LMM är trasig så den får signaler som gör att du åker runt med för snål blandning. Kolla även så att du inte har tex luft läckage vid LMM. För då kan det va så att du får in mycket mer luft än vad "systemet" tror. Mvh//A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Feil på blandingsforholdet luft / drivstoff. Kjør en diagnose og sjekk det, regner med at det er litt lite bensin og dertil for mye luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 takk for raske svar. jeg sjekket luftmenge måleren og kontakten der så bra ut. Nå er jeg ikke akkurat en som har god peil men hvor sitter Lambasonden? Må vel til BMW verksted for å få kjørt en diagnose på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Lambdasonden sitter på eksosen, ca en halvmeter fra motororen tror jeg. Får man kjørt diagnose på E30 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoval Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Lambdasonden sitter på eksosen, ca en halvmeter fra motororen tror jeg. Får man kjørt diagnose på E30 da? Prøvde å se nå men fant den ikke.. nå skal det sises at jeg ikke har jekket opp bilen. må jeg det for å se den? Driver å se på GS bildeler nå og da ser det ut som det bare ar lamdasonde frem til 09/87.... stemmer det eller er jeg helt på jordet? hehe.. Jeg trodde også e30 var for gammel for diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Nr 16 her. Mulig man må opp med bilen, husker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå