Ivanrogov Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Ser det er meldt varmt fra mandag - utover uken, så nå er det håp for sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Får håpe det blir greit imorgen da Stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 tar meg friheten og legger ut noen bilder jeg tok i dag av stig sin e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk for det Jon Ble veldig fine bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 skal prøve og få thomas til og legge ut di han tok her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Det der ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 her har du flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Nydelige bilder Thomas!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 En Nydelig bil du har der ja! Er ikke helt sikker på om jeg ville gått for sorte felger på sort bil siden de lett blir litt "borte", men slikt er jo selvfølgelig en smaksak. Kjenner jeg gleder meg til at E60 550i blir like billig som en pen E39 540i er i dag. dog kan det vel bli noen år til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk for det Hafsmo Planen for denne bilen har vært 'mafia' svart og lav! Så da trengs det svarte felger, svarte nyrer + mørke vinduer! Straks mørke lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 hehe, ja det ser ut til at det går etter planen. har selv vurdert å lakkere E34'en sort, samt sort senter på felgene og sotede ruter, men da med chrome kant på felgene. time vill sjov. så forresten på Mobile.de at E60 550i går for helt nedi 200k i Tyskland. klarer bare ikke å se hvorfor vi må ha verdens værste avgifter på bilene her i landet.. vel, i mellomtiden får jeg nøye meg med å misunne dere velstående herremenn som har råd til slike flotte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Tenkt på slik folie film sak på frontlyktene ? gjøre de litt mørkere Siden du tenker mafia style fra f.eks her : http://www.lamin-x.com/BMW-E60-5-Series-04-Headlight-Covers-p/b017.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Tenkt på slik folie film sak på frontlyktene ? gjøre de litt mørkere Siden du tenker mafia stylefra f.eks her : http://www.lamin-x.com/BMW-E60-5-Series-04-Headlight-Covers-p/b017.htm Da har det blitt en liten oppdatering. ASC vinge er montert, Xenon er montert, og LED Angel eyes er på plass. (desverre ikke bilde av det, kommer i morgen) Gunsmoke lyktefolie er også kjøpt, men det skal ikke på før vinteren er over. Dåårlige bilder av oppdatering: Bilde av gunsmoke lyktefilm; Det som gjenstår er 20" svarte felger, justerbart senkesett. Blir nok meget bra med LAV helsvart E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Ah, men da så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå