Ivanrogov Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kor mykje er bilen din senka? Skal bestille senkesett til min e60, men klarer ikkje bestemme meg for kor mange MM ... ? Vil ha den passe låg, slik at det ser bra og sportslig ut, men samtidig må den kunne køyre over fartsdumper E60 har god klaring under bilen, ingenting som henger ned, så fartsdumper er ikke noe problem! Det står justerbart på til meg nå, men bilen skal bli enda lavere. Jeg vil anbefale rundt 40-60mm senk om du har 20" på E60, det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kor mykje er bilen din senka? Skal bestille senkesett til min e60, men klarer ikkje bestemme meg for kor mange MM ... ? Vil ha den passe låg, slik at det ser bra og sportslig ut, men samtidig må den kunne køyre over fartsdumper E60 har god klaring under bilen, ingenting som henger ned, så fartsdumper er ikke noe problem! Det står justerbart på til meg nå, men bilen skal bli enda lavere. Jeg vil anbefale rundt 40-60mm senk om du har 20" på E60, det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kjempe pen bil du har Hvilken lakkode er det på bilen? Akkurat koden er jeg ikke sikker på, men fargen heter Carbon Svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Før vask; Etter; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 hva med å legge en stripe med den lykt filmen til den vite stripa på baklyktene? Trur det kunne ha blitt bra. er vel noen som har Photo Shop som kunne ha gitt deg en formening om hvordan det vil se ut. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Tjaa, usikker.. an gjøre det i photoshop for og se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Tjaa, usikker.. an gjøre det i photoshop for og se hvordan det blir Faen for en fet audi 80! Blir bra dette Stig, men du må senke mer! Når får du demperene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Tror de er her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 rå bil... tøft med time attack... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Den ble grom med sota lyktefilm. Er enig med oppi her som snakka om baklyktene. De lyser veldig opp når resten av bilen er så mørk. Skulle prøvd å få til noe slags soting der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Det ble skikkelig pent med lakkerte kalippere. Og så må jeg si at katta så faktisk mer morsk ut enn bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Digger denne E60'en! Men litt enig med de andre her, baklyktene lyser greit opp siden resten av bilen er så mørk.. Godt og se at andre innen anleggsbransjen er glad i rene biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 må bare si det igjen.. Bilen din er kjempe nice:) hvor kjøpte du filmen til frontlyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takk for det gutter Skeptisk til soting av baklykter, det blir fort jalla! Filmene til lyktene er kjøpt på Laminx.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå