Bmw mann Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Legger ved en link til finn annonsen her. Spørsmål kan stilles her eller på PM. De som har andre ting og komme med kan finne seg et annet forum å prate skit på. Er det noe som ikke stemmer i annonsen, så hold det for dere selv som sagt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19641313 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Må få si en ting Knallpen coupe Så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Takk for det Brukt utrolig mye tid ned i den og ikke minst penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Takk for det Brukt utrolig mye tid ned i den og ikke minst penger Ja det synes på bilen Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Hei, Denne er igjen for salg da den ikke ble solgt. Akkurat nå har den stått gjennom vinteren og helt til nå uten å ble brukt. Dette grunnet litt ting som må gjøres. Dette må gjøres: NYe dekk Nye foringer rundt om Eu godkjenning Polering + en liten service Mtp prisantydning på bilen slik den står nå med det som må gjøres, kan jeg få noen innspill av dere hva dere mener jeg kan få for den ? Også kan dere forestille dere bilen slik den står i linken vedlagt i tillegg med nytt rustfritt eksos anlegg e46 m3 look ? Hva kan jeg da forvente ? Har dere spørsmål om bilen som trengs for å gi pris så bare spør så skal jeg svare. JEg vil legge den ut for salg snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Jepp, har det. Akkurat kjøpt nytt felgsett til den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hvilken pris ser du for deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det kan vi drøfte ved en seriøs henvendelse om du virkelig er interessert da jeg desverre er veldig opptatt.. Du bor jo et stykke unna Stavanger og.. Bilen må eu godkjennes. Ikke noe feil ved bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Den var daamn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg