feiringbruk Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Har hørt at det er VELDIG viktig å ha varm motor før skifte av glødeplugger på disse moderne dieselmotorene med common rail.Har enda til gode å høre om noen som har knekt en glødeplugg på 525 tds (M51), men har hørt utallige som har knekt på M47 og M57. Husk at de har en bruddstyrke på 3X Nm og de skal KUN trekkes til med 17 Nm, så den gammeldagse varianten der du drar til det sitter og så litt til er ikke å anbefale
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Ikke noe å være redd for! http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/2003-e46-320d-replace-glow-plugs-guide-t19075/ På denne siden er det en ganske grei veiledning for hvordan du kan gjøre det.
feiringbruk Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ikke noe å være redd for!http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/2003-e46-320d-replace-glow-plugs-guide-t19075/ På denne siden er det en ganske grei veiledning for hvordan du kan gjøre det. Tusentakk Gikk uten problem Takk for hjelpen
karsten Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Ser at dette er en gammel tråd, men er det noen som har noen tips får å få ut tuppen av gløde pluggen? på m57 motor. skrudde bare ut hylsa med gjengene på.. satt BERU plugger i. er det orginalt eller er det noe sånn ettermarked dritt??
5er_Rosland Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Ser at dette er en gammel tråd, men er det noen som har noen tips får å få ut tuppen av gløde pluggen? på m57 motor. skrudde bare ut hylsa med gjengene på.. satt BERU plugger i. er det orginalt eller er det noe sånn ettermarked dritt?? her må du vel få tak i et kit som koster rundt 5k, skru av toppen og sende den inn for fjerning eller kjøpe en annen topp.. jeg har 3 av 4 på min m47 som bare går rundt og rundt.. får ikke ut noe av pluggene :/ jeg bytter topp
karsten Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 ok. dette har ordnet seg. satt bilen ut over natta og festet en wisegrip i enden av pluggen og dro ut resten. mulig det var flaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå