Gå til innhold

Diy glødeplugger e39


feiringbruk
 Share

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er VELDIG viktig å ha varm motor før skifte av glødeplugger på disse moderne dieselmotorene med common rail.

Har enda til gode å høre om noen som har knekt en glødeplugg på 525 tds (M51), men har hørt utallige som har knekt på M47 og M57.

Husk at de har en bruddstyrke på 3X Nm og de skal KUN trekkes til med 17 Nm, så den gammeldagse varianten der du drar til det sitter og så litt til er ikke å anbefale :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Ser at dette er en gammel tråd, men er det noen som har noen tips får å få ut tuppen av gløde pluggen? på m57 motor. skrudde bare ut hylsa med gjengene på.. satt BERU plugger i. er det orginalt eller er det noe sånn ettermarked dritt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ser at dette er en gammel tråd, men er det noen som har noen tips får å få ut tuppen av gløde pluggen? på m57 motor. skrudde bare ut hylsa med gjengene på.. satt BERU plugger i. er det orginalt eller er det noe sånn ettermarked dritt??

her må du vel få tak i et kit som koster rundt 5k, skru av toppen og sende den inn for fjerning eller kjøpe en annen topp..

jeg har 3 av 4 på min m47 som bare går rundt og rundt.. får ikke ut noe av pluggene :/ jeg bytter topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...